PARIMET BAZË TË FOTOGRAFISË

Këshilla për fotografinë e vjeshtës

Nga shfrytëzimi maksimal i motit të ndryshueshëm deri te kapja e ngjyrave të stinës, zbuloni kompletin dhe teknikat që ju nevojiten për të krijuar foto dhe video të mrekullueshme të kësaj kohe të bukur.
Një pamje nga afër e një gjetheje kafe të vjeshtës në tokë, e mbuluar me pika shiu.

Vjeshta është padyshim stina më e mirë për të dalë jashtë me kamerën tuaj. Drita e ngrohtë, ngjyrat e zjarrta dhe kafshët që mbledhin ushqim për dimër do të thotë se ka gjithmonë diçka për të fotografuar. Mundësia për të fotografuar ngjyrat e pikut të vjeshtës është sidoqoftë kalimtare, pasi gjithçka që duhet është një ditë me fllad për të rrëzuar gjethet e pemëve. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të shfrytëzoni çdo çast që keni mundësi.

Si fillim, këtu keni nëntë këshilla për fotografinë e vjeshtës, për të përfituar sa më shumë nga portokallitë, të kuqet dhe të artat e mrekullueshme të stinës, pavarësisht kamerës Canon që përdorni.

1. Përfitoni nga drita që ndryshon

Një përrua malor rrjedh përmes një peizazhi vjeshtor, me fier dhe shkëmbinj në plan të parë.

Dielli me kënd të ulët i një dite vjeshte mund të nxjerrë në pah relievin e terrenit. Ky imazh klasik i vjeshtës kap të gjitha ngjyrat e stinës. Lëvizja në ujë, e kapur me një ekspozim të gjatë, plus fieri, ahu dhe mështekna, ndihmojnë në balancimin e kompozimit. Shkrepur në Canon EOS 5D (tejkaluar tani nga Canon EOS 5D Mark IV) me objektiv Canon EF 17-40mm f/4L USM në 29mm, 15 sek, f/16 dhe ISO100. © Theo Bosboom

Disa gjethe varen në degë që janë përndryshe të zhveshura, ndërsa trungjet e zbehta të pemëve shihen në mjegull në sfond.

Sfondi i turbullt ndihmon për të theksuar ato pak gjethe vjeshtake të mbetura ngjitur pas këtyre degëve thatanike. Shkrepur në Canon EOS 5D Mark III (pasuar tani nga Canon EOS 5D Mark IV) me objektiv Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM (pasuar tani nga Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM) në 190mm, 1/50 sek, f/8 dhe ISO200. © Theo Bosboom

Lartësia në rënie e diellit do të thotë që drita e vjeshtës është shpesh e ngrohtë dhe e butë - fantastike për shkrepjen e fotografive gjatë gjithë ditës.

Ndoshta koha më e mirë për fotografimin e vjeshtës është gjatë orës "së artë" – periudha menjëherë pas lindjes së diellit dhe pak para se të perëndojë. Drita e diellit në këtë kohë mund t'ju ndihmojë të kapni relieve dhe forma të përmirësuara, ideale për t'u afruar dhe për të shkrepur gjethet e rëna. Hijet e gjata të krijuara nga dielli i ulët mund të shtojnë dramatizëm edhe në fotot e peizazhit dhe të qytetit.

Lindjet e mëvonshme dhe drita e mjegullt e mëngjesit të hershëm mund të ofrojnë mundësi të shkëlqyera për shkrepje tërheqëse, si p.sh. rrugët e zbrazëta të qytetit dhe skenat e pyjeve me mjegull. Provoni gjithashtu të shkrepni kur perëndon dielli, kur ka ende dritë në qiell, por mund të kapni edhe impaktin e dritave të qytetit.

2. Përqafoni shiun, mjegullën dhe të ftohtin

Dy mjellma në një lumë të errësuar pjesërisht nga mjegulla mbi ujë, çka i jep skenës një vezullim të zbehtë portokalli.

Përdorini kushtet e motit në avantazhin tuaj. Këtu, mjegulla që errëson pjesërisht mjellmat krijon atmosferë dhe i jep kësaj skene buzë lumit një ndjenjë përtejshmërie. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon Mount Adapter EF-EOS R dhe objektiv Canon EF 70-200mm f/2.8L USM në 200mm, 1/1000 sek, f/3.5 dhe ISO100. © Dmitry Kupratsevich

Një merimangë ulet në mes të rrjetës përkundër një sfondi të errët në të gjelbër dhe kafe. Vijat e rrjetës janë të mbuluara me pika të vogla vese.

Pas një nate të ftohtë, dilni herët me kamerën me vete për të kapur vesën ose brymën në rrjetat e merimangave. Për t'i bërë të dallueshme subjektet e tejdukshme si kjo, shkrepini përkundër një sfondi të errët. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 70-200mm F4L IS USM në 200mm, 1/400 sek, f/4 dhe ISO500. © Lucia Griggi

Moti i ndryshueshëm i vjeshtës do të thotë se është e mundur të kapni shumë atmosfera të ndryshme brenda një dite të vetme. Qielli mund të jetë i ndritshëm dhe i mprehtë një moment, e me re dhe stuhi në tjetrin.

Edhe shiu mund të sjellë një sërë mundësish për fotografi krijuese. Kamerat dhe objektivat RF të EOS R System të Canon kanë izolim atmosferik, që do të thotë se mund t'i përdorni në një gamë të gjerë ambientesh dhe kushtesh. Një kapak objektivi mbron pjesën e përparme të objektivit nëse ka disa pika shiu, por merrni dhe një mbulesë shiu për kamerën në mënyrë që të mund të vazhdoni të shkrepni gjatë një rrebeshi. Gjeni një sfond të errët që të mund t'i bëni pikat e shiut të dallohen dhe përfitoni nga pellgjet për të shkrepur reflektimet e pemëve shumëngjyrëshe.

Netët më të ftohta krijojnë gjithashtu mundësi më të mëdha për formimin e mjegullës në mëngjes – ndaj ngrihuni herët për të kapur foto dhe video të një qyteti ose fshati me mjegull përpara se ta shpërhapë dielli. Provoni të shkrepni në diell ose drejt dritave të rrugëve për t'i dhënë mjegullës një shkëlqim eterik.

3. Përfitoni sa më shumë nga ngjyrat e vjeshtës

Një pemë e madhe e zhveshur shihet në një shkorret me bar. Ka një mjegull të turbullt në distancë dhe dielli i ulët shihet përmes degëve të pemës.

Nëse jeni duke bërë fotografi në diell, mund të shikoni se subjekti duket më i errët se ç'pritej. Ruajtja e fotos tuaj si skedar RAW do t'ju japë mundësinë ta rregulloni imët ekspozimin kur ta përpunoni. Shkrepur në Canon EOS 5D Mark IV me objektiv Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM në 24mm, 1/8000 sek, f/4 dhe ISO2500. © Marcus Hawkins

Një foto e një peme të madhe të zhveshur në një shkorret me bar e hapur në programin redaktues Digital Photo Professional të Canon.

Redaktimi i skedarëve në programin Digital Photo Professional të Canon ju mundëson të rregulloni ngjyrat dhe të caktoni Picture Styles. © Marcus Hawkins

Vendoseni kamerën që të nxjerrë ngjyra të forta për imazhe të guximshme vjeshte. Për të përmirësuar nuancat e arta të peizazheve të vjeshtës, zgjidhni një profil balance të së bardhës që do të shtojë ngrohtësi, si Daylight ose Cloudy. Nëse jeni duke përdorur një nga modalitetet automatike të fotografimit të kamerës që ju lejon të ndryshoni tonin e ngjyrave, vendoseni në Warm.

Shkrepja e pamjeve të vjeshtës në formatin RAW (në krahasim me JPEG) do t'ju japë më shumë fleksibilitet kur bëhet fjalë për redaktimin e fotove në një kompjuter. Programi Digital Photo Professional i Canon ju jep të gjitha mjetet që ju nevojiten për të përpunuar skedarët RAW. Mund të ndryshoni balancën e së bardhës për t'u dhënë fotografive një ndjesi më të ngrohtë, për shembull, dhe të eksperimentoni me stile të ndryshme fotografie, si p.sh. stili Autumn Hues që mund të shkarkohen nga faqja e internetit e Canon. Është gjithashtu e mundur ta rregulloni me imtësi nuancën, fortësinë dhe ndriçimin e ngjyrave individuale duke përdorur funksionin Colour Adjustment.

4. Eksperimentoni me portretet e stinës

Dy të rinj i buzëqeshin njëri-tjetrit ndërsa shtyjnë biçikletat e tyre përgjatë një shtegu me një sfond gjethesh të arta vjeshte.

Dielli që shkëlqen nëpër gjethet e arta të vjeshtës ofron një sfond të bukur për këtë portret. Eksperimentoni me përdorimin e elementeve në plan të parë për të përmirësuar kompozimin ose provoni të hidhni gjethet e vjeshtës. Pamjet e peizazhit shpesh mund të përmirësohen duke shtuar një subjekt. Shkrepur në Canon EOS 200D (tejkaluar tani nga Canon EOS 250D) me objektiv Canon EF 50mm f/1.8 STM në 1/800 sek, f/1,8 dhe ISO200.

Ngjyrat e vjeshtës krijojnë një sfond emocionues për foto portreti. Për të arritur pamje të këndshme, largohuni nga subjekti dhe zmadhojeni objektivin në një cilësim të gjatë. Kjo do t'i bëjë tiparet e fytyrës më pak të theksuara, për një rezultat më të këndshëm. Pamja më e ngushtë e një zmadhimi më të gjatë do t'ju japë gjithashtu më shumë kontroll mbi atë që shfaqet në sfondin e portretit tuaj, që të mund ta mbushni sfondin me ngjyrat e vjeshtës.

Këndi i ulët i diellit në ditët e vjeshtës mund të jetë i pakëndshëm për subjektin e portretit, ndaj shkrepni nën hijen e një peme ose të një ndërtese në mënyrë që personi të mos picërrojë sytë. Përndryshe, vendoseni në mënyrë të atillë që drita e ngrohtë ta ndriçojë nga pas ose nga njëra anë, më pas mbajini diçka të bardhë pranë fytyrës për të reflektuar dritën dhe për të ndriçuar zonat në hije.

Moti i vjeshtës është i paparashikueshëm dhe ndonjëherë do t'ju duhet të shkrepni dhe brenda. Përdorni rrjetë të bardhë ose material tyli për të shpërhapur dritën nga ndonjë dritare dhe vendoseni subjektin e portretit në mënyrë që drita t'i bjerë në njërën anë të fytyrës. Kërkoji të kthejë kokën pak për të parë jashtë në mënyrë që drita e butë t'i ndriçojë fytyrën në mënyrë të barabartë.

5. Jini të përgatitur të zgjoheni herët kur fotografoni kafshë të egra

Një zog i vogël i bardhë ulet në një degë me kokrra të kuqe, me bishtin e gjatë të zi të ngritur nga pas.

Për fotografi të qarta, mbështetini mirë kamerën dhe objektivin ose përdorni stativ. Për shembull, një objektiv me fotostabilizim (IS) ose kamerë EOS R System me fotostabilizim të integruar (IBIS), do t'ju ndihmojë të bëni foto më të qarta dorazi. Shkrepur në Canon EOS R7 me objektiv Canon RF 600mm F4L IS USM në 1/4000 sek, f/4,5 dhe ISO640.

Një dre me brirë të vegjël shihet gjysmë i fshehur në një fushë me tufëza të larta ngjyrë të artë, me një qiell po të artë nga pas.

Dreri dhe shumë gjitarë të tjerë kanë një shqisë shumë të ndjeshme nuhatjeje, ndaj afrojuni kur era fryn në drejtimin tuaj, dhe jo të çoni erën tuaj drejt tyre. Shkrepur në Canon EOS RP me objektiv Canon RF 100-400MM F5.6-8 IS USM në 373mm, 1/250 sek, f/8 dhe ISO1250. © Ben Hall

Ngjyrat e stinës sjellin një faktor të mëtejshëm në fotot e kafshëve të egra dhe zogjve, edhe pse shpesh do t'ju duhet një objektiv i gjatë për të bërë foto që mbushin kornizën. Shumica e kafshëve do të jenë aktive në agim dhe muzg, ndaj përpiquni të kapni një pozicion diku përpara se të mbërrijë subjekti juaj. Përdorni cilësimin e modalitetit më të shpejtë të motorit të kamerës që të jeni në gjendje të kapni breshëri fotosh dhe vendoseni vetëfokusimin AI Servo/Servo për të gjurmuar kafshët në lëvizje.

Kafshët e egra si dreri, ketrat dhe zogjtë mund të fshihen mirë në mjedisin e tyre, ndaj përpiquni t'i inkuadroni përkundër gjetheve vibrante të vjeshtës në mënyrë që të bien më shumë në sy. Nëse keni zogj që ju vizitojnë oborrin, përdorni ushqimin e shpendëve për t'i tërhequr që të zbresin përpara një sfondi shumëngjyrësh.

6. Afrohuni për impakt të mëtejshëm

Një pamje nga afër e një kërpudhe bezhë në kafe, në një terren pyjor të mbuluar me myshk.

Për të siguruar që subjekti juaj të dallohet nga rrethinat, zgjidhni aperturë gjerësie të mjaftueshme (numri më i ulët f) për të turbulluar sfondin. Shkrepur në Canon EOS R6 me Canon Mount Adapter EF-EOS R dhe objektiv Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM në 200mm, 1/100 sek, f/8 dhe ISO640. © Brian Worley

Një gjethe e thatë vjeshte shkrepur përkundër një dielli të ulët në një qiell portokalli për t'i ndriçuar dejet.

Provoni të bëni një fotografi me vezullimin portokalli të perëndimit ose lindjes së diellit pas subjektit në mënyrë që të duket si siluetë dhe më pas përdorni blic për ta ndriçuar. Kur jeni duke shkrepur gjethet e vjeshtës, mbajeni pjesën e pasme të kamerës paralel me gjethen, që të jeni në gjendje të tërhiqni më shumë prej saj në fokus të mprehtë. Shkrepur në Canon EOS RP me objektiv Canon RF 24-105mm F4L IS USM në 24mm, 1/1000 sek, f/4 dhe ISO100. © Agi Wojcik

Makrofotografia është një mënyrë fantastike për të eksploruar tonet dhe relievet e vjeshtës. Eksperimentoni me modalitetin makro ose nga afër në kamerën tuaj dhe kërkoni detaje të stinës si kërpudhat, pikat e shiut në gjethe ose dejet e gjetheve të rëna.

Për të nxjerrë në pah strukturën e gjetheve të vjeshtës, ndriçojini nga një kënd i ulët. Nëse dëshironi të kapni strukturën delikate të një gjetheje, ngjiteni me shirit në dritare që të mund ta fotografoni të ndriçuar nga dielli.

Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM për kamerat e EOS R System ka një distancë minimale fokusimi (MFD) prej 14cm (zmadhim 0.5x ose gjysmë madhësie reale), duke ju dhënë mundësinë të mbushni kornizën me detaje, ndërsa Canon RF 85mm F2 MACRO IS STM ju lejon të fokusoni deri në 35cm (zmadhim 0.5x). Makroobjektivat nuk janë vetëm për fotografim nga afër - mund t'i përdorni edhe për portrete, peizazhe dhe subjekte të tjera.

Nuk ju duhet ndonjë objektiv i posaçëm për makrofotografinë. Për sa kohë që keni një aparat fotografik dhe objektiv cilësor, çdo foto mund të pritet për të treguar detajet e një subjekti. Shumë objektiva që vijnë me kamerat Canon EOS kanë një MFD të shkurtër mbresëlënëse, si p.sh. Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM, i cili mund të fokusohet deri në 13cm.

7. Merrni kompletin e duhur

Një grua me një kapelë dhe pallto të ngrohtë duke parë ekranin LCD të kamerës së saj Canon ndërsa ulet për të fotografuar një gur të mbuluar me myshk.

Në vend që të shkrepni gjithçka nga lartësia e kokës, bëni përpjekje për t'u ulur poshtë për të treguar peizazhin e vjeshtës nga një këndvështrim i ri. Një kamerë me ekran rrotullues e bën të lehtë shkrepjen nga kënde krijuese.

Një kamerë Canon EOS R System është opsion i mirë peshëlehtë për ta mbajtur gjatë gjithë ditës në xhirot vjeshtake. Modelet kompakt Canon EOS R10 dhe Canon EOS RP janë të thjeshtë për t'u përdorur dhe plot funksione krijuese që ju lejojnë të zhvilloni aftësitë për fotografinë dhe videon.

Eksperimentoni me objektiva të ndryshëm për të shtuar larmi në imazhet tuaja të vjeshtës. Një objektiv këndgjerë si Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM është i mrekullueshëm për fotot e peizazhit të stinës, ndërsa modeli peshëlehtë RF 100-400mm F5.6-8 IS USM është ideal për fotografimin e kafshëve të egra. Një objektiv me aperturë maksimale të madhe, si Canon RF 50mm F1.8 STM do ta bëjë më të lehtë shkrepjen në dritë të ulët.

Mos harroni të merrni disa aksesorë. Një reflektor do t'ju japë më shumë kontroll mbi dritën kur jeni duke shkrepur pamje nga afër dhe portrete të vjeshtës, dhe një stativ i lehtë do t'ju mundësojë të vazhdoni të bëni fotografi gjatë natës. Një filtër polarizues rrethor që ngjitet në pjesën e përparme të objektivit është një aksesor fantastik për fotografinë e vjeshtës, pasi do të reduktojë reflektimet dhe do të rrisë fortësinë e ngjyrave.

8. Provoni të regjistroni një video vjeshte

Dy gra me kapele dhe pallto të ngrohta dhe me kamera Canon qëndrojnë në një pyll duke parë lart. Njëra prej tyre është gjithashtu duke treguar lart.

Shikoni lart për të kuptuar çfarë ndodh sipër jush. Përfshirja e degëve pothuajse të zhveshura përkundër qiellit në foton ose videon tuaj përcjell një ndjesi vjeshte dhe i lejon shikuesit të vlerësojë bukurinë dhe brishtësinë e natyrës.

Ndërsa jeni duke bërë foto të vjeshtës, pse të mos e shkrepni edhe në lëvizje? Kamerat Canon EOS si Canon EOS R10 ju lejojnë të regjistroni video me cilësi të lartë me prekjen e një butoni. Nëse keni kamerë me Wi-Fi, mund t'i shpërndani lehtësisht klipet tuaja në rrjetet sociale ndërsa jeni në lëvizje, nëpërmjet programit Canon Camera Connect.

Nëse jeni duke shfaqur miqtë, familjen ose njerëz të tjerë, sigurohuni që yjet e filmit tuaj të kenë veshur ngjyra që plotësojnë nuancat e vjeshtës. Për një pamje profesionale, mbajeni kamerën fikse dhe shmangni zmadhimin e objektivit ndërsa jeni duke filmuar.

Provoni të shkrepni disa video ku gjethet po bien nga pemët, ose pse të mos mblidhni një grusht gjethe dhe t'i hidhni në ajër? Sigurohuni që regjistrimi i brendshëm i audios të jetë aktiv në mënyrë që të regjistroni zhurmën e gjetheve që kërcasin nën këmbë ose të qeshurat tuaja dhe miqve tuaj.

Madje mund dhe të bëni xhirimet e një filmi me interval të gjatë ose shumë të gjatë, që tregon ndryshimin e dritës së stinës gjatë disa orëve, për shembull, ose formimin e vesës në barin e vjeshtës.

9. Printojini fotot e preferuara

Një fletë fotosh me motive vjeshte që dalin nga një printer kompakt Canon.

Canon SELPHY CP1500 printon foto të bukura me cilësi fotostudioje në një sërë letrash të ndryshme, nga përmasat e kartolinës deri te miningjitëset.

Vlen të zgjidhni një letër optimale që i përshtatet stilit tuaj të fotografisë kur printoni foto e ngjyra të forta dhe me tone të ngrohta. Ndërsa fotoletra e preferuar me shkëlqim të lartë Canon Pro Platinum jep rezultate jashtëzakonisht të detajuara dhe vibrante, mund të provoni gjithashtu një letër më të butë. Një shembull i shkëlqyeshëm është Plus Semi-gloss nga Canon, i cili ka një finicion sateni dhe shkëlqim të reduktuar për një pamje më të butë.

Printeri i serisë Canon PIXMA TS7450 është një opsion ideal në shtëpi për printim në një sërë materialesh krijuese, ndërsa Canon SELPHY CP1500 është një zgjedhje e shkëlqyer kompakte.

Eksplorimi i bukurisë së vjeshtës me kamerën tuaj mund të nxisë ide për një larmi projektesh frymëzuese fotografike, prandaj sigurohuni që ta shfrytëzoni sa më shumë këtë stinë vibrante derisa zgjat magjia.

Shkruar nga Marcus Hawkins

Produktet e lidhura

  • Kamerat pa pasqyra

    EOS R10

    Kryeni hapat tuaja të radhës në fotografi dhe video me një kamerë pa pasqyra EOS R System të krijuar rreth një sensori madhësie APS-C.
  • Kamerat pa pasqyra

    EOS RP

    Një kamerë pa pasqyrë, e vogël, e lehtë dhe intuitive me kuadër të plotë, e projektuar për fotografinë e përditshme dhe të udhëtimeve.
  • Objektiv fiks këndgjerë

    Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM

    Një objektiv kompakt, peshëlehtë, fiks, 24mm që është ideal për fotografinë e peizazheve, videoblogime dhe hapësira të brendshme – plus pamje fantastike makro.
  • Objektiv zmadhues me telefoto

    RF 100-400mm F5.6-8 IS USM

    Një objektiv fleksibël, kompakt dhe peshëlehtë RF 100-400mm me fotostabilizim 5.5-nivelësh për shkrepjen e natyrës dhe të aksionit pa u rënduar nga pesha.
  • Printerë për shtëpi

    Seria “PIXMA TS7450”

    Një printer shumëfunksional me stil për të mësuarit me teknologjinë, me një larmi trajtimesh printimi krijues, plus teknologjinë ADF për thjeshtimin e procesit të kopjimit dhe të skanimit të fletëve të ndryshme.
  • Printerë për shtëpi

    Canon SELPHY CP1500

    Krijoni printime me ngjyra të pasura, rezistencë të lartë, në pak sekonda me këtë fotoprinter kompakt që përdoret thjesht.
  • Artikuj të ngjashëm

  • Një person me veshje ecjeje malore dhe një çantë të madhe shpine qëndron në majë të një të dale shkëmbore me qenin e vet. Në sfond, mund të shihen hektarë shkorreti të largët.

    FOTOGRAFIA E AVENTURËS

    Fotografia e aventurës në natyrë

    Fotografja Anna Blackwell udhëton në natyrën e Dartmoor-it me një Canon EOS R6.

  • Shkrepja e stinëve

    FOTOGRAFI PEIZAZHI

    Shkrepja e stinëve

    Nxirrni në pah atmosferën unike të çdo stine me këto këshilla nga Benjamin Hegyi.

  • Fauna e egër në ndriçim të ulët

    FOTOGRAFIA E NATYRËS

    Fauna e egër në ndriçim të ulët

    Zbuloni jetët e fshehta të kafshëve me këshillat tona kryesore për fotografinë e natës

  • Një pamje peizazhi e një peme në anë të një kodre, përpara një qielli vjollcë.

    FOTOGRAFI PEIZAZHI

    Këshilla kryesore për peizazhet

    Zbuloni teknikat e fotografimit për t'ju ndihmuar t'i shpini fotot tuaja të peizazhit në nivel tjetër.