KOMPLETI

Si i kanë rritur aftësitë me EOS R System katër krijuesit e përmbajtjes dhe fotografët profesionistë

Po mendoni të kaloni në Canon EOS R System? Katër profesionistë ndajnë mënyrën se si teknologjia i ka ndihmuar të rritin aftësitë dhe të përmirësojnë përmbajtjen e tyre.
Pemë të mbuluara me mjegull sipër një qilimi gjethesh fieri, shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 28-70 mm F2L USM nga Verity Milligan.

Për shumë nga fotografët dhe krijuesit e përmbajtjes më kreativë të ditëve të sotme, kalimi i pajisjeve të tyre në Canon EOS R System ka qenë revolucionar. E hedhur në treg në vitin 2018, gama e kamerave pa pasqyra dhe objektivëve RF për EOS R System vazhdon të rritet në mënyrë të qëndrueshme. Kjo do të thotë se ekziston gjithmonë një model i përsosur ku të përmirësohesh, nga sensori kompakt APS-C Canon EOS R100 e deri te EOS R6 Mark II – një kamerë hibride me kuadër të plotë.

Këtu, katër fotografë profesionistë ndajnë se si i kanë përmirësuar si kurrë më parë karrierat dhe aftësitë e tyre duke kaluar tek EOS R System. Çdo krijues imazhi është unik dhe specializohet në fusha të ndryshme, por kompleti EOS R System kombinon teknologjinë me përdorimin e thjeshtë dhe u jep atyre të gjitha veçoritë që u duhen për të pasur sukses dhe për të vazhduar përpara.

Verity Milligan – fotografi të natyrës dhe peizazhit

Qyteti i Birmingamit, Mbretëri e Bashkuar, i fotografuar në muzg nga Verity Milligan, duke përdorur Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 28-70 mm F2L USM.

Fotografja e peizazhit, Verity Milligan, ka provuar marka të ndryshme kamerash vit pas viti, por gjithmonë është kthyer te Canon. "Më pëlqen mënyra se si imazhet RAW shfaqen dhe aftësitë e kamerës në situata të vështira, si p.sh. kur jam e detyruar të përdor një ISO të lartë", - thotë ajo. Ajo jeton në Birmingam, Mbretëri e Bashkuar dhe e fotografon rregullisht qytetin. "Momenti im i preferuar i ditës për pamjet e qytetit është muzgu, direkt pas perëndimit të diellit", - thotë ajo. Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 28-70 mm F2L USM në 70 mm, 15 sek, f/11 dhe ISO 100. © Verity Milligan

Në një fotografi të shkrepur në Canon EOS R5 nga Verity Milligan janë kapur dunat e rërës në plazhin e Luskentyre në ishullin e Harrisit, Skoci. Imazhi portretizon barërat e plazhit të ndriçuara përmes një qielli të stuhishëm.

Në vitin 2023, Verity shpenzoi një muaj në ishullin e Harrisit në Skoci. "Kjo ishte një nga ditët e para ku drita mori jetë", - thotë ajo. "Isha në dunat e rërës në Luskentyre dhe retë që sinjalizonin stuhi dhe që binin në kontrast me dritën, e cila ndriçonte në barërat e plazhit, krijuan një skenë dramatike." Diapazoni i gjatësisë fokale prej 28-70 mm është kthyer në të preferuarin e saj për fotografinë e peizazhit. Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 28-70 mm F2L USM në 28 mm, 0,4 sek, f/11 dhe ISO 320. © Verity Milligan

Verity Milligan, rezidente në Mbretërinë e Bashkuar, njihet më së miri për fotografimin e peizazheve atmosferike. Pas katër vitesh produktive me kamerën e saj Canon EOS 5D Mark IV, ajo kaloi në EOS R System. "Me gamën e përshtatësve që ofrohen, përmirësimi në EOS R5 ishte zgjedhje e qartë", - thotë ajo. "Veçoritë e fokusimit automatik bëjnë të mundur konfigurimin e thjeshtë të kamerës për çfarëdo detyre të planifikuar për atë ditë. Kjo është veçanërisht e vërtetë për personat që merren me fotografimin. Metoda AF për zbulimin dhe gjurmimin e fytyrës është një nga modalitetet e mia të preferuara."

Verity është gjithmonë në kërkim të kompozimeve mahnitëse dhe veçoria e EOS R5 që ajo përdor më shumë është ekrani LCD me prekje dhe me kënd të ndryshueshëm me 2,1 milionë pikëza. "Fakti që mund ta kthej, ta rrotulloj ose ta manipuloj në gati çdo kënd që më nevojitet është shumë i dobishëm dhe është diçka që e ka përmirësuar përvojën time të fotografisë", - thotë ajo.

Për të ishte bindëse dhe zgjedhja e objektivëve RF. "Objektivi që ka ndryshuar gjithçka është Canon RF 28-70mm F2L USM. Hapja konstante dhe mundësia për të shkrepur në f\2 në të gjithë gamën nënkuptonin që objektivi i kishte zëvendësuar përfundimisht të gjithë objektivët fiksë EF që kisha." Verity tani është e interesuar për objektivin Canon RF 70-200 mm F2.8L IS USM. Përveç kësaj, shtimi i objektivit Canon RF 15-35MM F2.8L IS USM në çantën e saj të kompleteve do t'i jepte opsionin e zgjatjes së diapazonit të gjatësisë fokale në të dyja drejtimet.

Diana Millos – fotografi të modës dhe udhëtimeve

Një autoportret i fotografes së udhëtimeve, Diana Millos, duke pozuar me një fustan të gjatë të kuq përpara disa harqeve të përpunuara, shkrepur në Canon EOS R10.

Krijuesja e përmbajtjes së udhëtimeve, Diana Millos, shfaqet shpesh në fotografitë e saj për t'i dhënë jetë fotografive dhe thotë se ekrani me prekje me kënd të ndryshueshëm i Canon EOS R10 e ndihmon atë të kompozojë dhe të bëjë fotografi. "Përdor stativin tim dhe kohëmatësin e intervalit për t'u siguruar që inkuadrimi është në rregull dhe më pas kaloj te fotografia," - thotë ajo. Shkrepur në Canon EOS R10 me objektiv Canon RF-S 18-45 mm F4.5-6.3 IS STM në 18 mm, 1/100 sek, f/5,6 dhe ISO 100. © Diana Millos

Dy kërcimtarë flamenkoje, të dy me njërin krah të ngritur dhe me krahun tjetër në ijë, pozojnë në një oborr të mbushur me bimë zbukuruese, në një fotografi të shkrepur në Canon EOS R10 nga Diana Millos.

"Edhe pse e dashuroja kamerën time të parë, Canon EOS R System është një përmirësim i madh dhe më ndihmon të kap fotografitë më të bukura në udhëtimet e mia", - thotë Diana. "Më pëlqen prakticiteti i Canon EOS R10, sidomos veçoria e fokusimit automatik për zbulimin e syve. Tani të gjitha imazhet e mia janë të fokusuara në mënyrë të përsosur." Shkrepur në Canon EOS R10 me objektiv Canon RF 35 mm F1.8 MACRO IS STM në 1/200 sek, f/1,8 dhe ISO 200. © Diana Millos

Duke qenë shpesh në lëvizje dhe duke krijuar përmbajtje luksoze nga udhëtimet, Diana Millos i nevojitet që kamera e saj të jetë portative. Në vitin 2022 ajo kaloi në kamerën Canon EOS R10 për madhësinë e saj kompakte dhe fokusimin e shpejtë automatik. "Arrita rezultate të shkëlqyera me Canon EOS 7D Mark II, por shkrepja e çdo fotografie në fokus të përsosur nuk ishte aq e thjeshtë dhe e shpejtë sa me EOS R10", - thotë ajo. "Jam e fiksuar me teknologjinë e zbulimit të syve dhe nuk mund të jetoj më pa të."

EOS R10 trashëgon të njëjtin sistem Dual Pixel CMOS AF II si kamerat më të avancuara EOS R System, siç është EOS R3. Kamera gjithashtu mund të fokusohet deri në -4 EV, duke i mundësuar Dianës fotografimin e imazheve të mprehta në dritë të ulët. "Kur jeni duke shkrepur fotografi nga lindja deri në perëndimin e diellit dhe duke eksploruar për orë të tëra, pasja e pajisjeje me peshë të lehtë është zgjedhja ideale", - thotë ajo. "EOS R10 mund të vendoset në një çantë dore dhe kjo më ndihmon që të mos tërheq shumë vëmendje, në mënyrë që të tjerët të mos e kuptojnë që unë po shkrep fotografi mahnitëse me një kamerë kaq të vogël."

Diana e adhuron fotografimin me një perspektivë me kënd të gjerë dhe nuk kishte pse t'i ndërronte objektivët e saj EF kur ndryshoi kamerën. "Mundem t'i përdor ende objektivët Canon EF 50 mm f/1.8 STM dhe Canon EF-S 10-18 mm f/4.5-5.6 IS STM me EOS R10 përmes Canon Mount Adapter EF-EOS R dhe objektivët funksionojnë në mënyrë të përsosur", - thotë ajo. Nëse po kërkoni për ekuivalentë të objektivëve RF, mund të zgjidhni midis Canon RF 50 mm F1.8 STM dhe Canon RF-S 10-18 mm F4.5-6.3 IS STM. Diana deri tani ka vetëm një objektiv RF – objektivin e kompletit Canon RF-S 18-45 mm F4.5-6.3 IS STM – por ka përdorur objektivë të tjerë RF kur ishte në një seancë fotografimi gjatë udhëtimit në Sevilie dhe thotë se i pëlqente fakti se sa të qarta ishin fotografitë.

EOS R10 mund të transmetojë drejtpërdrejt, veçanërisht në YouTube dhe krijimi i përmbajtjes video është një mënyrë tjetër me anë të së cilës Diana i ka shtuar ndjekësit e saj. "Kamera më lejon të fotografoj në HD dhe 4K me rezultate të pabesueshme", - thotë ajo. "Ia rekomandoj çdo krijuesi. Më pas, dua të shtoj Canon EOS R6 Mark II, për shkak të veçorive të kuadrit të plotë që zotëron."

EOS R50 është gjithashtu një opsion i shkëlqyer nëse dëshironi të regjistroni video me cilësi të lartë për kanalet tuaja të mediave sociale. Mund të zbuloni ndryshimet kryesore midis EOS R50 dhe EOS R10 në udhëzuesin tonë të dobishëm për t'ju ndihmuar të merrni vendimin e duhur.

Andres McNeill – fotografi rruge dhe komerciale

Një kishë e fotografuar në borë me Canon EOS R6 nga Andres McNeill.

"Moti im i preferuar për të bërë fotografi është shiu, prandaj të kesh një kamerë që mund të përballojë kushtet e motit është e domosdoshme për mua", - ndan fotografi i rrugës Andres McNeill. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 24-105 mm F4-7.1 IS STM në 50 mm, 1/640 sek, f/7,1, ISO 400. © Andres McNeill

Një makinë duke ecur nëpër një rrugë të qytetit të rrethuar nga ndërtesa të larta, e kapur nga lart në një fotografi të shkrepur në Canon EOS R8 nga Andres McNeill.

Andres po ashtu e ka provuar Canon EOS R8. "Nuk mund ta besoja madhësinë e saj kur çiftohej me objektivin Canon RF 28 mm F2.8 STM", - thotë ai. "Ishte konfigurimi perfekt për fotografinë e rrugës dhe gjithashtu e kam përdorur për të shkrepur fotografi të sporteve me modalitetin në seri prej 40 fps." Shkrepur në Canon EOS R8 me objektiv Canon RF 28 mm F2.8 STM në 1/2000 sek, f/2,8 dhe ISO 100. © Andres McNeill

Andres McNeill, rezident në Glasgow, Skoci fotografon punë komerciale, portrete dhe sporte, por ai është i dhënë pas fotografisë së rrugës, duke përdorur si sfond arkitekturën dramatike. Ai ka kujtime të bukura nga koha kur provoi një kamerë të vjetër Canon DSLR të një miku të tij dhe i pëlqeu mënyra se si ajo dukej dhe si e ndjente në duart e tij. "Canon EOS 400D ishte kamera ime e parë dhe e mbaja kudo me vete teksa mësoja se si të fotografoja", - ndan ai. "E pëlqeja Canon EOS M50 për formën e vogël dhe të njëtrajtshme, fokusimin e mrekullueshëm automatik dhe cilësinë fantastike të videos."

Andres kaloi në Canon EOS R System kur dëshiroi që të kthehej në profesionist. Canon EOS R5 dhe Canon EOS R6 me kuadër të plotë e lejuan menjëherë që të fokusohej te ndriçimi dhe kompozimi. "Aftësia për të gjurmuar sytë dhe fytyrat e subjekteve nga ana tjetër e rrugës është një zgjidhje e përsosur, pasi kjo më lejon që të përqendrohem në aspekte të tjera të shkrepjeve të mia", - thotë ai. "Të kesh fokusim automatik të besueshëm dhe shpejtësi të larta të shkrepjes në seri është gjithashtu një zgjedhje e qartë kur punon me sportistë profesionistë."

Të dyja kamerat ofrojnë stabilizim imazhi të integruar (IBIS) me 5 akse, që zgjatet deri në 8 nivele me objektivë të përputhshëm dhe kjo i mundëson Andres që të punojë në hapësira me ndriçim të ulët pa stativ. "Të jesh i aftë të bësh fotografi rruge me shpejtësi të ulëta të obturatorit teksa e mban kamerën në dorë është e pabesueshme", - thotë ai.

Andres ka një përzierje të objektivëve RF dhe EF, por gradualisht ka kaluar plotësisht tek objektivët RF. "Më pëlqen elementi i formës së vogël të objektivit Canon RF 50 mm F1.8 STM pasi është e përsosur për fotografinë e rrugës dhe apertura e shpejtë f/1,8 është e mrekullueshme për skenarët me dritë të ulët, pasi më pëlqen të fotografoj gjatë muzgut ose gjatë natës", - shpjegon ai. "Objektivi tjetër që përdor është Canon RF 24-105 mm F4-7.1 IS STM, i cili është një objektiv i mrekullueshëm i gjithanshëm. Aftësia për të kaluar në pamje të gjera me 24 mm deri në 105 mm është shumë e volitshme, veçanërisht në fotografinë e rrugës, pasi është mirë që të shkrepësh një fotografi të gjerë dhe më pas të zmadhosh në po të njëjtën skenë dhe të kapësh një pamje tjetër." Andres përdor gjithashtu objektivin Canon RF 100 mm F2.8L MACRO IS USM për të cilin thotë se është jashtëzakonisht i mprehtë. "Është objektivi im i zakonshëm për fotografinë e produkteve dhe të punës profesionale që kërkon shumë detaje", - shton ai.

Por Andres thotë se objektivi i tij kryesor i punës është Canon RF 24-70MM F2.8L IS USM. "Unë e përdor këtë për evente, për dasma dhe për fotografinë e rrugës", - thotë ai. "Diapazoni i gjatësisë fokale prej 24-70 mm me një aperturë të shpejtë f/2,8 është kombinimi më i mirë."

Chris Priestley – fotografi komerciale

Një grua qëndron e përkulur te timoni i një makine në një portret komercial të shkrepur në Canon EOS R5 nga Chris Priestley.

Rezolucioni i lartë i 45MP EOS R5 i mundëson Chris që të maksimizojë cilësinë e imazhit që merr nga objektivët RF. Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 50 mm F1.2L USM në 1/320 sek, f/2,2 dhe ISO 125. © Chris Priestley

Një person po zbret nga një mal me ski duke lënë pas spërkla dëbore që ngrihen në ajër, në një fotografi të shkrepur në Canon EOS R5 nga Chris Priestley.

Për Chris, veçoria e obturatorit elektronik me shpejtësi kuadrosh prej 20 fps të Canon EOS R5 është e mahnitshme për të kapur veprime, si p.sh. gjatë kësaj fotografie të personit duke bërë ski për një markë të famshme veshjesh sportive. "E di që do të më duhet të zgjedh nga 20 deri në 30 imazhe me cilësi të lartë", - thotë ai. "Gjithashtu mund të rregulloni cilësimet e fokusimit automatik të EOS R5 për të marrë konfigurimin më të mirë të mundshëm për atë që ju nevojitet." Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 70-200 mm F2.8L IS USM në 119 mm, 1/1250 sek, f/7,1 dhe ISO 125. © Chris Priestley

Drejtori, videografi dhe fotografi Chris Priestley, i cili është rezident në Londër, krijon pamje vizuale cilësore për kanalet sociale dhe markat rreth botës. Ai është vazhdimisht në përpjekje për të përmirësuar përmbajtjen dhe kamerat e tij. "Kompleti im më ndihmon të arrij rezultate që kërkojnë buxhet të madh", - thotë ai.

Ashtu siç ka përparuar karriera e Chris, po ashtu kanë përparuar dhe kërkesat e klientëve. "Po më kërkohej vazhdimisht që të ofroja video në 4K dhe imazhe me cilësi më të lartë për printim në kohën kur informacioni për EOS R5 po bëhej zyrtar," - thotë ai, "Kështu që ishte koha perfekte për t'u përmirësuar."

Ai shpesh fotografon dhe regjistron video në të njëjtën kohë dhe EOS R5 hibrid ofron performancë optimale në të dyja fushat. "EOS R5 mund të shkrepë në 8K 30p – ende nuk më duhet ta përdor këtë, por unë përdor rregullisht 4K 120p me kuadër të plotë", - thotë ai.

Sensori 45 MP i EOS R5 është një përfitim shumë i madh dhe më shumë se dyfishi i objektivit të mëparshëm DSLR. "Në situatat kur nuk mund ta kontrolloj subjektin, nuk e kam gjithmonë privilegjin që ta inkuadroj shkrepjen në mënyrë perfekte", - vazhdon ai. "Rezolucioni më i lartë më jep mundësinë që t'i inkuadroj sërish shkrepjet e mia gjatë fazës pas fabrikimit dhe të ofroj ende imazhe me cilësi të lartë."

Merrni hapin tjetër në rrugëtimin tuaj të fotografisë

Për disa të tjerë, Canon EOS R System ka ripërcaktuar se çfarë do të thotë të jesh një fotograf dhe krijues. Duke ofruar një gamë modelesh ekonomike për fillestarë e deri te kamerat më të mira dhe të përparuara, plus një komplet xhamash optikë të avancuar, sistemi mund të rritet bashkë me ju duke iu përshtatur nevojave tuaja, pavarësisht nëse jeni duke hedhur hapat tuaj të parë në regjistrimin e videoblogimeve apo jeni duke u përpjekur të hyni në botën e fotografisë profesionale dhe jeni në kërkim të kamerës tjetër më të fuqishme.

Lauren Scott

Produkte të ngjashme

Artikuj të ngjashëm

  • FOTOGRAFI RRUGE

    Sfida e lenteve për fotografi rruge

    Përse Canon RF 28 mm F2.8 STM është një element i domosdoshëm në çantën e pajisjeve për fotografi rruge.

  • FOTOGRAFIA E UDHËTIMEVE

    Një shëtitje në Sevilje me EOS R10

    Blogerja, Diana Millos, zbulon pse kjo kamerë krijuese është shoqëruesja e përsosur e udhëtimit.

  • FOTOGRAFI PEIZAZHI

    Sfida e objektivave të peizazhit

    Fotografja profesioniste, Verity Milligan, tregon përvojën e saj të shkrepjes së peizazheve krijuese me dy objektiva peshëlehtë.

  • UDHËTIME

    Bashkudhëtari i përsosur në udhëtim

    Fotografi profesionist, Martin Bissig, bën një udhëtim në Sri-Lankë me EOS R10.