FOTOGRAFIA E UDHËTIMEVE
Fotografia e ndërgjegjshme e udhëtimit
Çfarë duhet të keni parasysh kur fotografoni kultura dhe komunitete që nuk janë tuajat.
FOTOGRAFIA E RRUGËS
Fotografia është në ADN-në e Giuseppe Esposito-Rodrigues. Ai ka lindur në Venezuelë me baba italian, të cilit i pëlqente të shkrepte peizazhe, dhe nënë portugeze me një pasion për fotografinë e udhëtimit. Kështu që ishte më se e natyrshme që Giuseppe të vijonte në hapat fotografike të prindërve të tij.
Që nga 2013 ai ka qenë në Dublin, duke shëtitur ndanë shëtitoreve të saj anës lumit dhe në trotuaret e ndriçuara nga fenerët për t'i shkrepur në fotografi rrugësh me stil goditës kinematografik por dhe qetësisht intime, të cilat janë publikuar në materiale nga "Lonely Planet" dhe "Culture Trip". Në të kaluarën Giuseppe ka preferuar "Canon EOS 5D Mark III" (tani i tejkaluar nga Canon EOS 5D Mark IV) së bashku me objektivin Canon EF 24-70mm f2.8L II USM, objektivin Canon EF 50mm f/1.4 USM ose një objektiv Canon EF 85mm f/1.4L IS USM. Kohëve të fundit ama ka qenë duke eksploruar modelin tejet portativ Canon EOS M6 Mark II.
"Canon EOS M6 Mark II është një model fantastik i gjithanshëm për fotografët e rrugës, pasi ndërthur rezolucionin e lartë (32,5 megapikselë), shkrepjen në seri (14 fps) dhe video fantastike (4K pa prerje) me një mbajtëse të fortë që e bën komod në mbajtje edhe kur shkrep rrugës për kohë më të gjata." Ashtu si kamerat e tjera Canon EOS M, EOS M6 Mark II mund të përdoret me një Canon Mount Adapter EF-EOS M për t'ju mundësuar përdorimin e një larmie të gjerë objektivash mbi 80 EF-S dhe EF, duke përfshirë objektivat e specializuara, si p.sh. për makro dhe pamje sypeshku.
Këtu Giuseppe ndan qasjen, teknika dhe këshillat e tij për fotografi krijuese të rrugëve.
Këshillohet gjithnjë të kontrolloni aspektet ligjore të fotografisë së rrugëve atje ku synoni të shkrepni – por përgjithësisht shumica e vendeve e lejojnë fotografimin në ambiente publike, përveç nëse përcaktohet ndryshe, dhe kjo përfshin edhe fotografimin e kalimtarëve në rrugë dhe në ambiente publike, si p.sh. parqe. Jo gjithkujt i pëlqen sakaq ta nxirrni në foto. Giuseppe thotë: "Ajo që bëjë unë është t'ua tregoj me të shpejtë fotot dhe mbase e kuptojnë që e kam për nevoja artistike. Ndonjëherë u hap dhe profilin tim në "Instagram" që ta shohin se nuk e bëj për arsye të tjera veç dashurisë për rastin, dhe normalisht këtë e vlerësojnë dhe qetësohen."
Ambientet e ngarkuara me njerëz janë një nga sfidat më të mëdha të këtij zhanri. "Gjithçka është në lëvizje të vazhdueshme," - thotë Giuseppe. "Drita, subjekti, ambienti. Kthehuni sërish të nesërmen dhe do të vëreni të njëjtën gjë. Duhet t'ia pranoni vetes se s'kontrolloni dot të gjë. Gjithçka që mund të bëni është t'ju vijë ndonjë ide dhe të përpiqeni të parashikoni se kur mund ta realizoni idenë. Thelbi është te shfrytëzimi i skenarit që ju rrethon."
Giuseppe i krijon vetes shanset optimale për sukses duke gjetur fillimisht një sfond që i pëlqen, pastaj një kënd ku mund të zërë vend. "Faktikisht kur është rrugë e ngarkuar gjej një kënd e pres me durim derisa të hyjë personi i duhur në kuadër. Mund të lëviz paska për t'u përpjekur të kap diçka nga një kënd apo perspektivë tjetër, por shumicën e kohës qëndroj në një end ku besoj se do të funksionojë sfondi me një subjekt p.sh. dhe rri e pres."
Nga përvoja e tij e gjatë, Giuseppe thotë se mënyra më e mirë për të shkrepur në rrugë është modaliteti "Av". "Nuk ka nevojë të kontrolloni gjithçka, mjafton apertura dhe mbase edhe ISO. Vlerën e ISO-s mund t'ju duhet ta rrisni nëse shkrepni natën, dhe gjatë ditës ju mundëson shkrepjen në shpejtësi më të larta me aperturë të vogël, duke përmirësuar kështu shanset e shkrepjes së një subjekti të fokusuar në lëvizje."
Giuseppe rëndom përdor apertura të gjera (numra të ulët të "f"), që e ndihmojnë të krijojë efektin e tij të veçantë stili kinematografik. "Shkrepja në f/1.4, f/1.8 apo f/2.8 më ndihmon të veçoj subjektin teksa e bëj sfondin të turbullt. Ai vijon të jetë aty pas, për të më ndihmuar në rrëfimin e historisë, por nuk ka nevojë t'i duken të gjitha hollësitë."
"Njerëzia do t'ju thotë se për fotografinë e rrugës duhet të përdorni gjatësi fokale prej 28–55 mm, pasi kjo është më pranë asaj që shikon syri i njeriut dhe krijon kështu një perspektivë natyrale," - thotë Giuseppe. "Por për mua sfondi është po aq i rëndësishëm sa subjekti, ndaj kam prirjen të shkrep në 24 mm apo 28 mm." Kur ka dalë me Canon EOS M6 Mark II, ai ka përdorur objektivin Canon EF-M 32mm f/1.4 STM për të krijuar skenat e gjera e të hapura që i pëlqejnë. "Objektivi ishte aq praktik thuajse në çdo situatë ku rastisa," - pohon ai. "Më pëlqeu sidomos mënyra se si më lejonte të shkrep skena atmosferike duke u fokusuar në gjithë skenën dhe jo vetëm në një subjekt të caktuar."
Përveç shkrepjes në të gjerë, Giuseppe ka shfaqur së fundi një preferencë për fotografimin nga distanca. "Kohët e fundit më është dukur më komode të shkrep me objektiv telefoto, gjë që nuk rekomandohet nga shumica e profesionistëve. Unë them se ky mendim është shumë i dalë mode. Shkrepja me objektiv 85 mm apo zmadhues telefoto, si p.sh. objektivi Canon EF-M 55-200mm f/4.5-6.3 IS STM, më mundëson mbajtjen e njëfarë distance mes vetes dhe subjektit, që të mos iu shkel privatësinë, ta veçoj më mirë subjektin, si dhe sfondi turbullohet më shumë, gjë që personalisht më pëlqen."
Për Giuseppe-n, Canon EOS M6 Mark II ka qenë një model revolucionar. "Vetëfokusimi është i qëndrueshëm dhe i shpejtë, edhe gjurmimi i fytyrës dhe i syve është shumë i saktë." Veç këtyre, Giuseppe u rekomandon fotografëve të rrugës të përpiqen të kalojnë në fokus manual për krijimtari më të lartë. "P.sh. zëre se më duhet të fokusohem te dikush në mes të një skene, por dua dhe që të gjithë të tjerët që kalojnë nëpër kuadër të dalin turbull për të përcjellë një ndjesi lëvizjeje, fokusi manual është opsioni më i mirë për këtë."
Për të krijuar pamje të veçanta, Giuseppe sugjeron të shkrepni nga kënde të pazakonta apo nga pika jo të pritshme. Një nga teknikat e preferuara të tij është të kërkojë për pasqyrime në dritare apo sipërfaqe të tjera të shndritshme. "Ajo që bëj është të gjej personat pas xhamave, qofshin dritare autobusësh, kafene etj. të gjej një subjekt interesant që pasqyrohet, që mund të jetë ndërtesë, makinë apo dikush tjetër," - thotë ai. "Kjo krijon atmosferë në pamje."
Përveç dritareve, Giuseppe sugjeron të eksperimentoni me pellgje e lumenj për të krijuar kompozime interesante.
Ai rekomandon gjithashtu të shkrepni edhe kundër dritës, si dhe të mos e keni problem ndriçimin artificial. "Drita është gjithçka në fotografi, të gjithë e dimë këtë, por është mënyra se si luajmë me dritën që na ndihmon të bëjmë më shumë impakt," - thotë ai. Nëse drita është e fortë apo e drejtpërdrejtë, ai sugjeron ta shfrytëzoni si rast për të eksperimentuar me siluetat. "Unë gjej një sfond që më pëlqen dhe që ka ndriçim nga pas, pastaj pres sa të kalojë dikush nëpër kuadër në kohën e duhur. Kjo është veçanërisht e volitshme kur nuk dëshironi të përfshini fytyrën e subjektit.
"Herë të tjera më pëlqen të përdor dritën artificiale, nga tabelat e rrugëve te shtyllat e ndriçimit, pasi krijon atmosferë dhe ndihmon në orientimin e fokusit të shikuesit."
Nëse dëshironi të provoni fotografinë e rrugës, Giuseppe ka një këshillë të thjeshtë: "Ushtrohuni dhe ushtrohuni, dhe ushtrohuni," - thotë ai. "Nëse e keni me pasion, një moment do të bëheni të mirë në çfarëdo që doni të arrini, dhe do të gjeni stilin tuaj. Unë ende e bëj këtë edhe sot që flasim. Jam gjithnjë duke u ushtruar. Këshilla më e mirë që mund t'ju jap është që thjesht të merrni kamerën, të dilni jashtë dhe të fotografoni."
Jeni nervoz nëse shkrepni në publik apo mendoni si do reagojnë njerëzit? "Fotografimi i njerëzve në rrugë është një vijë që do t'ju duhet ta shkelni," - shton Giuseppe. "Sa më shumë e bëni, aq më shpejt do të ndiheni komod kur të keni dalë për të shkrepur, duke ju lënë kështu të përqendroheni në atë që ka më shumë vlerë – nxjerrjen e asaj poze magjike."
Shkruar nga Natalie Denton
"Get Inspired" është burimi juaj kryesor i këshillave të dobishme të fotografisë, udhëzuesve të blerësit dhe intervistave inteligjente - gjithçka që ju nevojitet për të gjetur kamerën më të mirë ose printerin më të mirë dhe të krijoni ide të ardhshme krijuese.
Kthehu tek të gjitha këshillat e teknikatFOTOGRAFIA E UDHËTIMEVE
Çfarë duhet të keni parasysh kur fotografoni kultura dhe komunitete që nuk janë tuajat.
FOTOGRAFIA URBANE
11 këshilla dhe truket për t'ju ndihmuar të kapni shpirtin e xhunglës urbane.
FOTOGRAFIA URBANE
Shkrepni peizazhe urbane mahnitëse dhe skena të detajuara. Lexoni për të gjitha këshillat, rekomandimet, teknikat dhe frymëzimin që ju duhet.