FOTOGRAFIA E RRUGËS

Një sfidë e lenteve për fotografinë e rrugës

Zbuloni përvojën e Andres McNeill, fotografit me bazë në Gllasgou, me vetëm një kamera, Canon EOS R8, dhe një lente, Canon RF 28 mm F2.8 STM, nëpër qytetin e tij.
Gjurmët e dritave të makinave në muzg, në një rrugë qyteti të mbushur me ndërtesa të larta, shkrepur nga Andres McNeill me një objektiv Canon RF 28 mm F2.8 STM.

fotografinë e rrugës mund të ndodhë gjithçka. Momente të pabesueshme fotografike mund të shfaqen nga hiçi e të zhduken po aq shpejt. Kjo është sfida më e madhe për një fotograf. Duhet të jesh gati për çdo gjë dhe të kesh një komplet që të sjell rezultate.

Andres McNeill, me bazë në Gllasgou, në Mbretërinë e Bashkuar, ka arritur një numër mbresëlënës ndjekësish në rrjetet sociale për stilin e tij unik të fotografisë së rrugës, i cili ka si pikënisje arkitekturën historike e të pasur në ornamente të qytetit të tij. "Gjithmonë më ka pëlqyer të vëzhgoj njerëzit", - shprehet ai, kështu që kur filloi të merrej seriozisht me fotografinë në vitin 2020, ai u orientua natyrshëm drejt stilit të fotografisë së rrugës.

Andres ecën përgjatë trotuareve derisa të gjejë një kuadër të mirë dhe pret derisa të shfaqet personi i duhur – një element i fundit, por thelbësor për plotësimin e kompozimit.

Ashtu si shumë fotografë bashkëkohorë të rrugës, Andres nuk është i fiksuar pas gjatësisë fokale fikse klasike prej 35 mm që preferohej në kohën kur zhanri sapo kishte nisur të lëvrohej, por ai eksperimenton me çdo gjë që funksionon për subjektin e tij. Zakonisht ai del me Canon EOS R5 e tij ose EOS R6, si dhe me një Canon Mount Adapter EF-EOS R për lentet e tij EF.

Për të parë nëse është e mundur të rikrijohet stili i tij unik me një konfigurim minimal, ai bashkoi EOS R8 me kuadër të plotë pa pasqyrë të Canon me vetëm një lente fikse me kënd të gjerë – Canon RF 28 mm F2.8 STMsuper kompakt. Këtu ne zbulojmë nëse kompleti ishte gati për të përballuar sfidën.

Të bëhesh një me mjedisin

Një dorë që mban një objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM sipër një kompleti për kamerë.

Objektivi fiks i lehtë Canon RF 28mm F2.8 STM ka gjatësi fokale fleksibël dhe aperturë maksimale të shpejtë. Me kombinimin e një objektivi kaq kompakt me EOS R8 Andres kishte mundësi të ishte dhe më krijues.

Photografi Andres McNeill përkulet për të shkrepur një fotografi me objektivin Canon RF 28mm F2.8 STM, në një rrugë me kalldrëm, të mbuluar nga myshku.

Andres arriti të shkrepte imazhe që mund t'i kishin shpëtuar nëse subjektet e tij do të kishin pikasur atë që ai po bënte dhe do të silleshin ndryshe.

Lentet më të mira për fotografinë e rrugës janë ato që të lejojnë të jesh i shpejtë në mënyrë që të reagosh menjëherë për të ndjekur aksionin në lëvizje të shpejtë dhe një nga veçoritë kryesore të Canon RF 28 mm F2.8 STM është dizajni i tij i hollë dhe petashuq.

Me një peshë prej vetëm 120 g, RF 28 mm F2.8 STM është e lehtë krahasuar me lentet fikse zmadhuese apo ato më të shpejta, çka e bën atë ideale kur jeni me nxitim në një qytet si Gllasgou. "Është jashtëzakonisht e vogël", - thotë Andres. "Së bashku me Canon EOS R8, ka një madhësi të pabesueshme. Të jepte një ndjesi sikur ishe gati i padukshëm."

Për Andres që është më shumë se 6 ft i gjatë, të mund të bëhesh një me mjedisin që të rrethon përbën një përfitim të madh. "Mund të jesh shumë pranë aksionit dhe përsëri të kapësh momente autentike – dhe po të kisha pasur me vete kompletin tim të zakonshëm do të bija më shumë në sy."

Një perspektivë më e gjerë

Një rrugë me lëvizje e mbushur me punonjës zyre dhe turistë në një ditë me diell. Shkrepur nga Andres McNeill me një objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM.

Shkrepja me Canon RF 28mm F2.8 STM i mundësoi Andresit që të ishte më pranë subjekteve të tij dhe sërish të shfaqte të gjithë mjedisin. Shkrepur në Canon EOS R8 me objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM në 1/1250 sek, f/2.8 dhe ISO 100. © Andres McNeill

Një siluetë e fotografuar nën rrezet e diellit midis dy ndërtesave të larta krijon një hije të gjatë në trotuar. Shkrepur nga Andres McNeill me një objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM.

Nuk është e lehtë të dalësh në rrugë me kamerë në dorë, por të pasurit një konfigurimi minimal e bën më të lehtë integrimin me mjedisin. Shkrepur në Canon EOS R8 me objektiv Canon RF 28 mm F2.8 STM në 1/800 sek, f/2.8 dhe ISO 100. © Andres McNeill

Andres qëndroi në qendrën e qytetit të Gllasgout për fotot, pasi sipas tij “aty ndodhin të gjitha”. "Është vendi më i mirë për foto pasi aty shikon lloje nga më të ndryshmet të njerëzve."

Gjatësia fokale 28 mm me kënd të gjerë ishte risi për Andres, i cili e përqafoi mundësinë për të shfaqur më shumë arkitekturë brenda kuadrit. "Pata mundësinë të isha shumë pranë njerëzve pasi përmasat e kamerës dhe kompletit të lenteve janë të vogla, por pata mundësinë gjithashtu të fotografoja gjerësinë e ndërtesave", - shpjegon ai.

Andres fotografoi një sërë imazhesh, ku shfaqeshin njerëz që kalojnë përmes perlave arkitekturore, brenda zonave të ndriçuara e duke lëshuar hije të gjata. "Shkrepa dhe disa ekspozime më të gjata me makinat që kalonin dhe linin gjurmë", - shton ai.

Aperturë e shpejtë për shkrepje në ndriçim të ulët

Një person duke ecur përpara një teatri gjatë natës e që ndriçohet nga dritat e ndërtesës. Shkrepur nga Andres McNeill me një objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM.

Këshilla më e mirë që Andresi ka marrë është që duhet të kërkosh për histori e jo vetëm për foto. "Kompozo sikur të jesh duke xhiruar një film," sugjeron ai. Shkrepur në Canon EOS R8 me objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM në 1/100 sek, f/2,8 dhe ISO 400. © Andres McNeill

Skocia nuk njihet për klimë me diell, prandaj për Andres është shumë e rëndësishme të ketë një lente që mund t’i përballojë mirë rastet kur moti është i plogët dhe i vrenjtur.

"Koha ime e preferuar për të fotografuar është “ora blu”, pak pas perëndimit të diellit, por mjaftueshëm vonë për tu dukur si natë", - thotë ai. "Apertura f/2.8 është e përkryer në këto situata. Nuk pata nevojë ta rrisja shumë ISO-n për të arritur një imazh me ekspozimin e duhur. Shpejtësia pak më e ulët e obturatorit në aperturën f/2.8 të ndihmon të kapësh një foto shumë të qartë."

Për të arritur pamjen vizuale që kërkon, Andres merr frymëzim nga kinemaja, duke iu referuar toneve të dallueshme blu-vjollcë-e bruztë të pranishme në kinematografinë e filmit "Moonlight" të vitit 2016, si një shembull i llojit të paletës së ngjyrave që ai pëlqen në fotot e tij.

Një person që ndriçohet nga dritat e katit përdhes të një parkingu shumëkatësh. Dritaret e larta deri në tavan ilustrojnë një palë shkallë që arrijnë deri në majë të ndërtesës. Shkrepur nga Andres McNeill me një objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM.

Shpeshherë, Andres fotografon natën dhe kërkon skena urbane ku mund të shfrytëzojë dritën e disponueshme për të krijuar kompozime interesante. Shkrepur në Canon EOS R8 me objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM në 1/100 sek, f/2,8 dhe ISO 800. © Andres McNeill

Silueta e një figure në fund të një nënkalimi të gjatë të mbuluar me grafiti. Shkrepur nga Andres McNeill me një objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM.

Sipas Andresit, fotografët urbanë ndahen në dy grupe: gjuetarët dhe peshkatarët. Andres bën pjesë te grupi i fundit. "Unë e kam zakon të pres që karakteret e ndryshme të shpalosin vetveten," thotë ai. Shkrepur në Canon EOS R8 me objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM në 1/160 sek, f/2,8 dhe ISO 100. © Andres McNeill

Kur fotografon gjatë natës, Andres përdor dritën nga dritaret e zyrave dhe tabelat e fast food-eve për të përmirësuar fotot e tij. Pasi ra errësira, ai u impresionua veçanërisht me efektin "Bokeh" të gjeneruar nga Canon RF 28mm F2.8 STM.

"Sa më i madh numri i fletëve të aperturës, aq më i butë efekti "Bokeh" dhe aq më i përkryer dhe i rrumbullakët duket", - thotë ai. "Kjo ishte e rëndësishme pasi në sfond kisha drita rruge dhe fenerë makine kudo. Efekti "Bokeh", që është kaq i këndshëm për syrin, e përmirësoi vërtet foton."

Përveçse fotograf , Andres është gjithashtu edhe videograf. RF 28 mm F2.8 STM është një lente ideale për krijuesit e përmbajtjeve që punojnë me lëvizje dhe për të krijuar video, pasi korrigjimi i ndryshimit të këndit të shikimit gjatë fokusit sjell inkuadrim konsistent kur kalohet nga njëra pikë fokale në tjetrën.

Një opsion i përkryer për fotografinë e rrugës

Një burrë mban një kamerë Canon në dorë, duke parë nga një objektiv fiks Canon për të bërë një fotografi.

"Kur je në fillimet e tua mendon 'Duhet të ndërroj shpejtësinë e shkrehjes'” thotë Andres. "Tani vjen natyrshëm. Unë as nuk mendoj më për rrotullat e kamerës."

Midis dy ndërtesave të larta në një ditë me diell, një person i mbuluar nga hijet qëndron i ulur buzë trotuarit duke kontrolluar telefonin. Shkrepur nga Andres McNeill me një objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM.

Andres u argëtua duke luajtur me obturatorin elektronik Canon EOS R8 40fps dhe kishte një larmi zgjedhjesh për procesin e modifikimit. "Nuk më besohet se sa shumë kuadro arrita të shkrep," shprehet ai gjithë entuziazëm. Shkrepur në Canon EOS R8 me objektiv Canon RF 28mm F2.8 STM në 1/400 sek, f/4 dhe ISO100. © Andres McNeill

Kjo ishte hera e parë që Andres përdorte Canon EOS R8 dhe ai mendon se ajo është një kamerë e shkëlqyer për fotografi rruge. Ai vlerësoi në veçanti vetëfokusimininteligjent, i cili mundësonte që subjektet e tij të mbeteshin në fokus të mprehtë. "Ndonjëherë më dukej sikur po bëja pak me hile. Më dukej sikur po i thoja me mendje se çfarë duhet të bënte dhe ajo thjesht e bënte"

Një foto rruge e arrirë tregon një histori brenda një kuadri. Andres sjell në kujtesë një shembull të veçantë tepër domethënës – një burrë i ulur në një pellg drite duke pushuar (lart djathtas). Falë kompletit të tij jo të dukshëm , Andres arriti të bënte shkrepjen ndërsa burri vazhdoi i pashqetësuar të shijonte momentin e tij të qetësisë. Për subjektin e tij ajo ishte ndoshta thjesht një ditë e zakonshme, por parë nga lentet e Andres u shndërrua në diçka magjike.

"Këshilla ime e vetme për fotografët e rrugës është që thjesht të dalin e të përpiqen më shumë", - inkurajon Andres. "Unë mund t’ju listoj një sërë teknikash, por në të vërtetë duhet të trajnoni shikimin për të kapur momentet që po kërkoni. Kjo do t’ju bëjë një fotograf më të mirë rruge."

Rachel Segal Hamilton

Produktet e lidhura

Artikuj të ngjashëm

  • FOTOGRAFI RRUGE

    Këshilla për fotografi rruge

    Këshilla të rëndësishme për shkrepjen e imazheve urbane të mahnitshme të bazuara në arkitekturë.

  • Fotografia arkitekturore

    Këshilla për fotografinë e arkitekturës

    Përfshihuni në fotografinë e arkitekturës me teknika dhe njohuri nga një profesionist i fushës.

  • FOTOGRAFI RRUGE

    Këshilla për portretin e rrugës

    Këshilla më e mirë për portretet e rrugës që tërheqin shikimin, nga fotografi profesionist, Julian Love.

  • FOTOGRAFI RRUGE

    Zbuloni fotografi rruge abstrakte

    Krijoni art mahnitës nga e zakonshmja me këto teknika të thjeshta për imazhe urbane surreale.