Fotografët austriakë të ruajtjes së natyrës Christine Sonvilla dhe Marc Graf kanë fotografuar faunën e egër në të gjithë planetin, që nga rrëqebulli alpin austriak deri te tigri i pakapshëm bengal. Dyshja u njohën në Universitetin e Vjenës, ku studionin që të dy për ruajtjen e natyrës. Ata zbuluan interesin e tyre të përbashkët te fotografia dhe kuptuan se kjo ishte një mënyrë për t'i dhënë zërin e saj natyrës.
Marc-u jep një shembull se si diçka e tillë mund të nxisë zhvillime: "Nga fundi i 2016 ne botuam foton e parë me rezolucion të lartë të një rrëqebulli alpin të shkrepur në malet austriake, çka ishte vërtet emocionuese për ne pasi ka vetëm 10 deri 15 të tillë në të gjithë Austrinë, dhe ka pasur dhe dy raste gjuetie pa leje mbi rrëqebujt asokohe. Ne u përpoqëm të përçojmë mesazhin për mbrojtjen e rrëqebullit anembanë Austrisë nëpërmjet formave të ndryshme mediatike."
Christine vazhdon me historinë: "Llogarisim që rreth 2,2 milionë njerëz patën kontakt me këtë temë të veçantë, që i bie afërsisht një e pesta e popullsisë së Austrisë. Gjithashtu, po kryejmë dhe shumë prezantime të drejtpërdrejta me anë të fotografisë dhe të filmit. Puna jonë në të vërtetë është për zvogëlimin e hendekut mes publikut dhe organizatave pro natyrës, OJF-ve, shkencëtarëve e të gjithë atyre njerëzve që veprojnë në terren."
Këtu, Christine dhe Marc ndajnë njohuritë dhe këshillat e tyre për të përdorur fotografinë e natyrës si një mjet për ruajtjen e saj, të ndjekur nga 10 këshillat tona më të mira për të shkrepur imazhe të jashtëzakonshme të faunës së egër.
Si të fotografoni natyrën dhe të frymëzoni ruajtjen e natyrës: këshilla dhe njohuri për fotografinë e faunës së egër
Fotografia e parë me cilësi të lartë e një rrëqebulli alpin të egër në Austri, e shkrepur në vitin 2016 nga Christine Sonvilla dhe Marc Graf. “Ky imazh u përdor për të promovuar rikthimin e rrëqebullit në Alpe në Austri,” shpjegon Marc. “Kështu që, ai individ është shumë i rëndësishëm për ato pak kafshë që jetojnë tani atje.” Shkrepur me një kamerë të automatizuar kurth me kamerë dhe objektiv Canon. © Christine Sonvilla dhe Marc Graf
Gjeni një histori dhe një këndvështrim krijues
Nuk keni pse udhëtoni në ndonjë destinacion të largët për të gjetur një histori mbi qëndrueshmërinë e natyrës. Në fakt, një projekt më pranë shtëpisë do t'ju ndihmojë të thelloni njohuritë për subjektin dhe të shkrepni më lehtë në kushte të ndryshme.
“Ne jemi përqendruar në Evropën Qendrore vitet e fundit dhe kemi parë se si ekosistemet dhe fauna e egër mund të rikuperohen dhe të rimëkëmben kur u jepen kohë dhe hapësirë,” thotë Christine. “Për shembull, në Parkun Kombëtar të Pyllit Bavarez larmia e specieve është rritur jashtëzakonisht sepse autoritetet lanë sasi të mëdha pemësh të rrëzuara nga një stuhi e fuqishme si dru i tharë. Normalisht ato do të ishin hequr për të ulur rrezikun nga insektet dhe sëmundjet. Por, është shumë e dukshme se çfarë ndikimi ka pasur kjo për biodiversitetin.”
As ideja juaj nuk ka pse të jetë e përmasave epike. Filmi i shkurtër i Christine dhe Marc “Flowing: My Dream of More Freedom” rrëfen se si jeta në një lumë mund të lulëzojë kur hiqen digat, pritat dhe pengesa të tjera, rrëfyer nga perspektiva e vetë lumit. Shikoni filmin më poshtë.
“Ishte një prodhim mjaft i thjeshtë,” thotë Marc “dhe tregon se ideja nuk ka pse të jetë gjithmonë komplekse apo të kërkojë vite të tëra për t'u realizuar. E xhiruam të gjithin për 6-7 javë në vende të ndryshme nëpër Evropën Qendrore.” Christine dhe Marc përdorën kryesisht Canon EOS R5 (tani e pasuar nga Canon EOS R5 Mark II), në kombinim me RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM dhe një gamë objektivësh Canon me kënd të gjerë.
Christine shton se pavarësisht se filmi zgjat katër minuta, ka qenë një sukses i madh për sa i përket ndikimit. Ai ka fituar çmime në festivale ndërkombëtare filmi dhe është shfaqur madje edhe në Parlamentin Evropian gjatë një dite diskutimesh për financimin e restaurimit të lumenjve.
Ndërtoni një rrjet kontakti
Si fillim, mund të ketë një projekt lokal për ripërtëritjen ose ruajtjen e natyrës pranë jush, ndoshta diçka ku jeni tashmë të përfshirë. Përtej kësaj, mund të kontaktoni shkencëtarë dhe specialistë në komunitetin e ruajtjes së natyrës që punojnë me subjekte që ju interesojnë. Duke ndërtuar një rrjet kontakti, jo vetëm që do të gjeni histori që ia vlejnë të tregohen, por edhe mund të zbuloni mënyra të reja për t’i rrëfyer ato.
Një nga projektet e Christine dhe Marc, që kapte rimëkëmbjen e natyrës në vende krejt të pazakonta, u bë i mundur vetëm falë kontakteve të tyre në botën shkencore. Ata ishin ende në kontakt me një mik të vjetër nga universiteti, i cili po studionte shqiponjat me kurorë në zonën metropolitane të Durbanit në Afrikën e Jugut.
“Kush do e mendonte se një nga grabitqarët më të mëdhenj të Afrikës përshtatet mjaft mirë në një qytet me një popullsi prej 4 milionë njerëzish?” thotë Christine.
“Për shkak të shpyllëzimit në pjesën jugore të Afrikës, këto shqiponja po luftojnë për mbijetesë dhe po detyrohen të përshtaten me zonat urbane,” shton Marc. “Por njerëzit po mbjellin pemë në kopshtet e tyre dhe kënaqen kur shohin shqiponjat duke bërë fole në to.”
Christine shpjegon: “Një çift kishte një fole shqiponje me kurorë jashtë dritares së dhomës së tyre të ndenjes. Gjëja e parë që bënte zonja çdo mëngjes ishte të kontrollonte nëse zogjtë ishin mirë. Ne i dokumentuam të gjitha këto aspekte të ndryshme.”
Christine dhe Marc fotografuan një çift duke parë shqiponjat me kurorë që kanë bërë fole në kopshtin e tyre. Ambienti i dhomës së ndenjes shton kontekst, ndërsa kontrasti midis ndriçimit të ngrohtë të dritave të dhomës dhe dritës së ftohtë jashtë krijon një rezultat mbresëlënës. © Christine Sonvilla dhe Marc Graf
Familjarizohuni me kamerën tuaj dhe përdorini objektivët në mënyrë krijuese
Nëse po fotografoni kafshë të egra, mund të keni vetëm vështrime kalimtare të subjektit tuaj. Familjarizimi me komandat e kamerës do t'ju ndihmojë të përfitoni më shumë nga momentet spontane.
“Së pari, do të rekomandoja të ushtroheshit me kamerën dhe të mësoni si të rregulloni aperturën dhe të tjera, në mënyrë instinktive sikur të ishit duke drejtuar një makinë,” thotë Christine.
“Më pas, gjithçka varet nga këmbëngulja dhe qëndrueshmëria për të mos u dorëzuar lehtë. Ndonjëherë mund të kaloni ditë pa e shtypur fare butonin e obturatorit sepse nuk ka pasur asnjë ndodhi. Por duhet të vazhdoni.
“Është gjithashtu shumë e rëndësishme të jeni të hapur ndaj gjithçkaje që ndodhet në fotografi. Mos u përqendroni vetëm te subjekti, por edhe te detajet e vogla në sfond. Edhe nëse është pak i turbullt, sfondi mund të bëjë që fotografia juaj të dallojë nga të tjerat me të njëjtin subjekt.”
Mënyra se si e përdorni objektivin mund t'ju ndihmojë gjithashtu të shprehni detajet e subjektit në një mënyrë tërheqëse. Objektivi telefoto jo vetëm që i afron subjektet e largëta, për shembull, por bën që detajet e sfondit të duken më të mëdha dhe më afër subjektit sesa kur fotografoni me një objektiv me kënd të gjerë. Mund ta përdorni këtë efekt për të bërë që një bimë apo kafshë të shfaqet si “në rrezik” nga mjedisi i saj.
Një tjetër imazh i një shqiponje me kurorë që bën fole në Durban, fotografuar me kamerë Canon dhe objektiv telefoto Canon 300 mm. “Si me objektiv me kënd të gjerë, ju sillni subjektin dhe informacionin nga sfondi në një imazh, por në mënyrë shumë të përmbledhur,” thotë Marc. Këtu, ai ndihmon që të afrojë më shumë botën e njeriut dhe të shpendit. © Christine Sonvilla dhe Marc Graf
Jepini zë historisë suaj
Ndarja e imazheve të faunës së egër në rrjetet sociale mund të jetë një mënyrë e dobishme për të rritur ndërgjegjësimin dhe për të frymëzuar njerëzit që të zbulojnë më shumë. Mund të përdorni poza që kapin qëndrueshmërinë e natyrës ose imazhe që tregojnë kërcënimet dhe presionin mbi botën natyrore.
“Ne mendojmë gjithmonë për historinë që duam të tregojmë dhe imazhet kryesore që duam të arrijmë,” shpjegon Marc. Qëllimi është të kapni një imazh që tregon gjithë historinë, thotë ai: “Ky është thelbi i gjithë punës. Prandaj, është e rëndësishme të keni një plan dhe më pas mund të rregulloni të gjitha aspektet teknike, si p.sh. aperturën, gjatësinë fokale, këndin e kamerës, mënyrën si kompozoni sfondin etj.
“Ne gjithmonë i drejtohemi aspektit pozitiv të narracionit kur bëhet fjalë për rrjetet sociale. Rrallë herë ndajmë imazhe që tregojnë anën negative të një historie. Nëse kjo ndodh, atëherë tregojmë se si ishte dhe si u shndërrua, kështu që fokusi është pozitiv.”
Christine dhe Marc thonë se projekti i tyre fotografik mbi arinjtë e murrmë në zemër të Evropës ka pasur ndikimin më të madh. “Është frymëzuese të shohësh që në një kontinent me një nga dendësitë më të mëdha të popullsisë në botë, grabitqarë të mëdhenj si arinjtë, ujqërit dhe rrëqebujt po shtohen kaq shpejt.” Një imazh historik i shkrepur nga një kamerë e automatizuar kurth me kamerë dhe objektiv Canon. © Christine Sonvilla dhe Marc Graf
Dhjetë këshilla për të përmirësuar fotografinë e faunës së egër
Kafshët e paparashikueshme që lëvizin shpejt dhe çrregullt mund të jenë nga subjektet më të vështira për t'u fotografuar.
Por fotografimi i faunës së egër është shumë i ngjashëm me fotografitë e sporteve. Elementët kyç përfshijnë përgatitjen në mënyrë efikase, gjetjen e pozicionit të duhur, njohjen e kompletit që ju duhet (dhe mënyrën se si ta përdorni) dhe përgatitjen për të papriturat.
Këtu janë 10 këshillat tona kryesore për shkrepjen e imazheve fantastike të kafshëve të egra.
1 . Njihuni me subjektin tuaj
Mund të jetë e dobishme të mësoni si lëvizin, veprojnë dhe sillen kafshët në natyrë, që të mund të gjeni mënyrën më të mirë për t'i fotografuar. Shkrepur me Canon EOS R7 në 1/1600 sek, f/2.8 dhe ISO 1250. © Dani Connor
Njohja e habitatit dhe e sjelljes së kafshës që jeni duke fotografuar është thelbësisht e rëndësishme dhe do t'ju kursejë me orë të tëra në terren. Të diturit e kohës kur është aktive një specie gjatë vitit do t'ju ndihmojë me planifikimin. Imazhet e arrira të kafshëve të egra rrallë nxirren pa njohuri dhe organizim.
2. Zgjidhni kompletin e duhur të kamerës për fotografimin e faunës së egër
Çiftoni objektivin zmadhues Canon RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM me një kamerë pa pasqyrë APS-C si EOS R7 dhe do të keni një gamë efektive zmadhimi prej 28,8-240 mm, që ju lejon të zmadhoni për të parë pamjen më të plotë, ideale për të kapur faunën e egër në sfond mahnitës, ose të zmadhoni më afër për të kapur detajet.
Kombinimi i kamerës dhe objektivit që është relativisht me peshë të lehtë do të jetë më i përshtatshëm për t'u mbajtur, sidomos nëse ju duhet të udhëtoni në vende të largëta. Vetëfokusimi i besueshëm dhe një shpejtësi e lartë e shkrepjeve të vazhdueshme (numër i lartë i kuadrove për sekondë) do t'ju lejojë të bëni shkrepje me shpejtësi, duke ju ndihmuar të kapni seri të sjelljes së kafshëve. Një kamerë me ekran LCD me kënd të ndryshueshëm do ta bëjë më të lehtë fotografimin nga kënde kreative, si p.sh. nga poshtë për fotografi sy më sy me kafshët.
3. Zgjidhni objektivin e duhur
Fotografia e shpendëve zakonisht kërkon gjatësi fokale supertelefoto. Kjo fotografi është shkrepur nga fotografi i faunës së egër, Guy Edwardes me kamerë Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 200-800mm F6.3-9 IS USM në 500 mm, 1/250 sek, f/14 dhe ISO 6400. © Guy Edwardes
Objektivët telefoto ju lejojnë të fotografoni faunën e egër nga distanca, por ia vlen të merrni parasysh edhe lloje të tjera objektivësh për fotografinë e natyrës. Objektivët me kënd të gjerë ju lejojnë të kapni kafshët dhe bimët në një sfond me peizazh më të gjerë natyror ose urban, ndërsa makroobjektivët ju ndihmojnë të krijoni fotografi mbresëlënëse nga afër të insekteve dhe objekteve të tjera të vogla.
Objektivi Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM ka një gamë të gjerë zmadhimi që mundëson fleksibilitet të madh. Për rreze edhe më të madhe supertelefoto në kamera me kuadër të plotë pa pasqyrë si Canon EOS R8, ofrohen objektivat fiksë Canon RF 600mm F11 IS STM dhe RF 800mm F11 IS STM.
Nëse keni kamerë formati APS-C si EOS R7 dhe dëshironi të filloni nga hapat e vegjël për sa i përket konstruktit dhe buxhetit, merrni parasysh objektivin Canon RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM.
Duke qenë se sensori në një kamerë APS-C është më i vogël se ai i një kamere me kuadër të plotë, subjekti juaj do të duket më i madh në kuadër, pra në thelb, një kamerë APS-C zmadhon rreth 1,6 herë më shumë. Çiftoni objektivin RF 100-400mm F5.6-8 IS USM me EOS R7, për shembull dhe përfitoni nga një “gjatësi efektive fokale" prej 160-640 mm. Zbuloni më shumë në udhëzuesin tonë të përgjithshëm për të kuptuar gjatësinë fokale.
Zbuloni më shumë për zgjedhjen e objektivëve më të mirë për fotografimin e faunës së egër.
4. Cilësimet e kamerës: Qëndroni në fokus
Nëse kamufloheni mirë dhe ia arrini të mos i trembni zogjtë dhe krijesat e tjera të ndjeshme, mund të kaloni kohë duke ushtruar teknikat e ndryshme të shkrepjes për të përmirësuar aftësitë tuaja. Shkrepur në
Në fotografinë e faunës së egër, është e rëndësishme që subjekti juaj të jetë i qartë. Gama e kamerave pa pasqyrë EOS R System të Canon ka një sistem shumë efektiv vetëfokusimi që përdor teknologjinë Dual Pixel AF nga Canon. Në këtë sistem, çdo pikë e ndjeshme ndaj dritës në sensor është e aftë të bëjë vetëfokusim si dhe të kapë imazhin, që do të thotë se, ndër përfitimet e tjera, subjektet mund të kapen dhe gjurmohen në çdo pjesë të kuadrit të imazhit.
Disa kamera, përfshirë Canon EOS R7 dhe EOS R6 Mark II kanë një modalitet vetëfokusimi për zbulimin e syve të kafshëve, që automatikisht kërkon sytë në skenë dhe i fikson në vend. Modaliteti i vetëfokusimit AI Servo gjurmon vazhdimisht kafshët e egra në lëvizje, edhe nëse këto lëvizin shumë shpejtë, për të siguruar poza të mprehta. Provoni të shkrepni një seri pozash në modalitetin më të shpejtë në seri të kamerës suaj, për të ndihmuar kapjen e çastit vendimtar.
5. Cilësimet e kamerës: Mbajeni të qëndrueshme
Në shumë skenarë shkrepjeje të kafshëve të egra nuk do të keni kohë të konfiguroni stativin. Fotostabilizimi ju vjen në ndihmë, duke garantuar poza me aparat në dorë me qartësi konsistente edhe kur përdorni objektivë telefoto të gjatë dhe makroobjektivë.
Dridhja e kamerës është armiku i pamjes së qartë kur përdorni objektiva telefoto.
Shumica dërrmuese e objektivave telefoto Canon vijnë me fotostabilizim tejet efikas optik për ta luftuar këtë efekt, rëndom duke barazuar me 3 deri në 5 nivele në vlerë ekspozimi. Kjo mund të bëjë dallim shumë të madh në fotografimin e kafshëve të egra, ku shpejtësitë e larta të shkrehësit mund të jenë jopraktike në të gjitha skenat që nuk kanë dritë të drejtpërdrejtë të diellit. Fotostabilizuesi me 5 nivele në Canon RF 600mm F11 IS STM duhet të mundësojë poza me qartësi konsistente në 1/20 e sekondës në vend të 1/640.
Përdoreni fotostabilizimin për fotografinë me telefoto dhe makro, sidomos kur punoni dorazi me kamerën. Megjithatë, nëse kamerën e keni në stativ, atëherë është më mirë ta çaktivizoni fotostabilizuesin.
6. Cilësimet e kamerës: Rrisni shpejtësinë e obturatorit për të shmangur turbullimin
Përdorni shpejtësi obturatori të lartë për të ngrirë lëvizjen që po fotografoni. Për të mësuar më shumë për kapjen e lëvizjes në imazhet tuaja, shikoni këshillat tona kryesore për fotografinë në lëvizje. Shkrepur me kamerë Canon EOS R5 me një objektiv Canon RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM në 400 mm, 1/3200 sek, f/6,3 dhe ISO 12,800. © Robert Marc Lehmann
Hapi logjik i radhës kur shkrepni aksion me lëvizje të shpejtë është të rrisni shpejtësinë e obturatorit. Në fotografinë e mësipërme, një shpejtësi obturatori prej 1/3200 e sekondës ka ngrirë lëvizjen e një çafke dhe gjithashtu pikat e ujit në ajër. Një vlerë prej 1/2000 e sekondës ose më e shpejtë është një pikënisje e mirë. Por mund të doni të fusni dhe pak turbullim në shpejtësitë më të ulëta të shkrehësit, te majat e krahëve të një shpendi p.sh., për të dhënë ndjesinë e lëvizjes. Me shpendë më të vegjël dhe më të shpejtë, ka gjasa që majat e krahëve të dalin të turbullta edhe me një shpejtësi prej 1/1000 e sekondës.
Teksa aftësoheni më shumë, mund ta ulni edhe më tej shpejtësinë e obturatorit, madje deri në 1/10 e sekondës, si dhe të përdorni një teknikë panoramimi për ta shtuar edhe më tej ndjesinë e lëvizjes.
Rregulli bazë është se ju duhet një shpejtësi shkrehësi që është të paktën në një nivel me gjatësinë përkatëse fokale kuadërplotë. Pra, nëse përdorni një objektiv 600mm si Canon RF 600mm F11 IS STM, ju duhet një shpejtësi shkrehësi prej të paktën 1/600 e sekondës me fotostabilizim joaktiv – në shumicën e kamerave ky do të jetë 1/640.
7. Cilësimet e kamerës: Kontrolloni rrezen e qartësisë
Edhe pse objektivi telefoto mund të mos ketë specifikime për aperturë "të shpejtë", mund gjithsesi ta përdorni për të turbulluar sfondin e pozave tuaja, për sa kohë që gjatësia fokale mund të realizojë përshtypjen e një qartësie thellësie mjaftueshëm të arritur, edhe në apertura relativisht të ngushta. Kjo vjen falë aftësisë së objektivave telefoto për të kompresuar distancën, duke i sjellë sfondet e turbullta, jashtë fokusit, më pranë subjektit tuaj. Shkrepur me Canon EOS RP (pasuar tani nga EOS R8) me një objektiv Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM në 400 mm, 1/60 sek, f/8 dhe ISO 1250. © Ben Hall
Në fotografinë e përditshme është e zakonshme të përdorni modalitetin e shkrepjes “Aperture Priority” (AV në rrotullën e kamerës). Për makroobjektivët, për shkak të distancave të afërta të punës, zakonisht apertura mbyllet deri në f/16, f/22 ose më shumë për të maksimizuar rrezen e qartësisë dhe për t'u siguruar që e gjithë skena të jetë në fokus.
Fotografia e faunës së egër shpesh mund të përmirësohet duke përfituar nga turbullimi i pjesëve jashtë fokusit të imazhit, i njohur si bokeh, duke e bërë subjektin tuaj të dalë në pah. Por, mund të dëshironi ta evitoni turbullimin e sfondit nëse doni t'i shkrepni kafshët e egra në ambientin e tyre natyror.
Një gjatësi më e madhe fokale mund të rezultojë në turbullira më të forta të sfondit. Kjo është arsyeja pse zmadhuesit telefoto mund të përdoren për të izoluar një subjekt dhe për ta shndërruar sfondin në një turbullim pa detaje. Nëse doni të përmirësoni efektin Bokeh, bëni disa hapa prapa dhe zmadhoni në një gjatësi më të madhe fokale.
8. Kompozimi dhe drita
"Ora e artë" ka emër të gjetur. Dielli është ulët në qiell në orën e parë pas lindjes dhe orën e fundit përpara perëndimit, duke i dhënë një ngrohtësi të artë cilësisë së dritës. Shkrepur me një Canon EOS RP (pasuar tani nga EOS R8) me një objektiv Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM në 373 mm, 1/1250 sek, f/8 dhe ISO 1250. © Ben Hall
Mund t'i përmirësoni fotot tuaja duke zgjedhur kushtet e duhura të ndriçimit për të fotografuar subjektet tuaja. Duke marrë parasysh modelet e sjelljes së kafshëve, përpiquni të përdorni diellin e mëngjesit herët apo të pasdites së vonë për një dritë të ngrohtë diellore që jep ngjyra të pasura dhe hije të thella.
Përdorni rregullin e të tretave për të krijuar një kompozim dinamik. Aktivizimi i ekranit me rrjetë 3x3 në inkuadruesin elektronik të një kamere Canon EOS R System mund t'ju ndihmojë. Lini më shumë hapësirë përpara subjektit sesa pas tij, në mënyrë që kafsha të duket sikur po shikon apo lëviz drejt fotografisë dhe jo jashtë saj.
Ç’është më e rëndësishmja, kontrolloni gjithmonë sfondin për shpërqendrime. Një objekt i ndritshëm në distancë ose një degë peme që duket sikur del nga koka e një kafshe do të largojë vëmendjen e shikuesit nga subjekti kryesor.
9. Mos i shqetësoni kafshët
Përdorni një objektiv telefoto Canon, qoftë objektiv fiks ose zmadhues si ky RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM, për të shmangur nevojën për t'u afruar shumë me faunën e egër dhe konfiguroni kamerën para se të filloni të afroheni. © Robert Marc Lehmann
Për të fotografuar kafshët duke u sjellë natyrshëm, bëni sa më pak zhurmë dhe afrohuni duke ndjekur një trajektore në formë zig-zagu dhe jo të shkoni drejtpërdrejt te ata. Ndërsa afroheni, sigurohuni që era t'ju vijë përballë, në mënyrë që aroma juaj të largohet prej tyre. Përdorni pemë, shkëmbinj ose elementë të tjerë të peizazhit si strehim dhe shmangni daljen mbi horizont.
Sigurohuni që kamera të jetë ndezur dhe e konfiguruar para se të afroheni. Kamerat EOS R System bëjnë më pak zhurmë gjatë përdorimit sesa DSLR-të, pasi nuk kanë pasqyrë që ngrihet dhe ulet në trupin e aparatit pas çdo shkrepjeje. Kamerat Canon EOS R7, EOS R10 dhe disa kamera të tjera nga kjo gamë ju lejojnë të zgjidhni “Silent Shutter Function” kur fotografoni në një nga modalitetet “Creative Zone”. Kjo çaktivizon veçori të ndryshme të kamerës që përndryshe mund të tërhiqnin vëmendjen e një kafshe dhe ta sinjalizonin për praninë tuaj, si tingulli i shkrepjes, ndezja e blicit dhe rrezja ndihmëse AF.
Shumë kamera EOS R System ju lejojnë të vendosni modalitetin “Shutter” në opsionin “Electronic”, në mënyrë të pavarur nga “Silent Shutter Function”. Gjithashtu mund t’i çaktivizoni tingujt sinjalizues të kamerës nga menyja kryesore.
10. Plane në afërsi ekstreme
Me pajisjet e duhura dhe shumë durim, mund të përdorni fotografinë makro për të kapur imazhe vërtet të jashtëzakonshme të subjekteve të vogla. Shkrepur me një Canon EOS R50 me një objektiv Canon RF-S 55-210mm F5-7.1 IS STM në 210mm, 1/50 sek, f/7,1 dhe ISO 100.
Për subjekte më të vogla, si fotografimi i bletëve, fluturave dhe insekteve të tjera, shkrepja nga shumë afër do të sigurojë që subjekti juaj të mos humbasë në një pozë panoramike. Opsioni më i mirë për këtë është një makroobjektiv, ose mund të përdorni edhe Canon RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, që ka zmadhim 0,41x dhe kapacitet fokusimi në afërsi që mund të realizojë imazhe që janë shumë pranë fotografive makro.
Makroobjektivët aktualë të Canon zakonisht përfshijnë fotostabilizim hibrid, çka i bën ato të spikasin për performancën e lartë gjatë shkrepjes me aparat në dorë nga shumë afër. Objektivat Canon RF 35mm F1.8 IS MACRO STM dhe RF 85mm F2 MACRO IS STM janë shembuj objektivash fiksë që ofrojnë faktori zmadhimi 0.5x për fotografi makro në distancat më të afërta të fokusimit.
Për më tepër, shikoni udhëzuesit tanë për zgjedhjen e kompletit për të filluar me fotografinë makro dhe objektivëve më të mirë për fotografinë e jetës së egër.
Shkruar nga Matthew Richards, Natalie Denton dhe Marcus Hawkins
Produkte të ngjashme
-
- Risi
EOS R6 Mark III
Kapni aksionin me ekuilibrin optimal të rezolucionit, shpejtësisë dhe prakticitetit – ideal për faunën e egër, sportet dhe portretet. -
-
EOS R7
Eksploroni natyrën me një kamerë që vjen me shpejtësi dhe cilësi sensacionale figure në një trup portativ APS-C të projektuar për të ardhmen. -
EOS R10
Kryeni hapat tuaja të radhës në fotografi dhe video me një kamerë pa pasqyra EOS R System të krijuar rreth një sensori madhësie APS-C. -
RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM
Një objektiv zmadhues EOS R-series APS-C i gjerë deri në telefoto që është ideal për udhëtime, faunën e egër, sportin dhe stilin e jetesës. -
RF 75-300mm F4-5.6
Objektiv zmadhues me telefoto, ekonomik dhe me peshë të lehtë për faunën e egër, sportet dhe aventurat me familjen. -
RF 100-400mm F5.6-8 IS USM
Një objektiv fleksibël, kompakt dhe peshëlehtë RF 100-400mm me fotostabilizim 5.5-nivelësh për shkrepjen e natyrës dhe të aksionit pa u rënduar nga pesha.