FOTOGRAFIA E LËVIZJES

Fotografia e lëvizjes: Si të shkrepni lëvizjen në fotot tuaja

Zbuloni se si ta shfrytëzoni në maksimum teknologjinë e integruar në kamerën tuaj Canon për të realizuar shkrepje të arrira lëvizjeje.
Shtigje drite të pezulluara në lëvizje përkrah një autobusi në një rrugë të ngarkuar të Madridit, Spanjë.

Nga fëmijët dhe kafshët shtëpiake që luajnë në kopsht, deri në rrjedhat e ujëvarave në peizazhe, sportet e aksionit dhe më tej - fotografia ju jep mundësinë ta shkrepni jetën në lëvizje, në një foto të vetme.

Si fotograf, ju keni dy zgjedhje kryesore. Ose mund ta fiksoni aksionin për të shkrepur një çast definitiv ose mund të përdorni turbullimin e lëvizjes për t'i dhënë një ndjesi lëvizjeje dhe shpejtësie. Kamera juaj Canon vjen përplot me teknologji që mund ta shfrytëzoni për të dyja qasjet, siç shpjegojmë këtu.

Kuptimi i shpejtësisë së shkrehësit në fotografinë e lëvizjes

Një dallëndyshe fluturon nëpër ajër duke ndjekur një insekt.

Koha që është hapur shkrehësi i kamerës matet në sekonda ose, më shpesh, fraksionet e një sekonde. Nëse doni të siguroheni për fiksimin në kohë që një subjekti në lëvizje, shkrehësi duhet të rrijë hapur për një kohë shumë të shkurtër. Nëse doni të përdorni turbullim krijues, zgjasni kohën e qëndrimit hapur të shkrehësit. Shkrepur në Canon EOS 90D me objektiv Canon EF 400mm f/2.8L IS III USM në 1/5300 sek, f/7.1 dhe ISO2500. © Përfaqësuesi i nderit i Canon, Markus Varesvuo

Faktori më i rëndësishëm në mënyrën se si shkrepni lëvizjen në fotot tuaja është kontrolli i shpejtësisë së shkrehësit të kamerës. Do të ishte mirë ta provonit dhe të luanit ca me shpejtësinë e shkrehësit derisa të gjeni atë që ju bën më mirë punë juve. Shumica e DSLR-ve kanë një shpejtësi maksimale të shkrehësit prej 1/4000 sek ose 1/8000 sek, ndërsa disa kamera EOS pa pasqyrë ju japin mundësinë të përdorni shkrehës elektronik për shpejtësi edhe më të larta të shkrehësit. Në anën tjetër, shpejtësitë e ulëta të shkrehësit bëjnë të mundur që objektet në lëvizje të marrin turbullim natyral, çka mund të jetë shumë efikas në krijimin e një ndjesie të lëvizjes.

Si ta caktoni shpejtësinë e shkrehësit për fotografinë e lëvizjes

Një buf që përgatitet të ulet në një degë, me krahë të shtrirë.

Nëse ndiheni komod me funksionet e avancuara të EOS tuaj (sistemi elektrooptik), provoni të eksperimentoni me modalitetin Shutter Priority (Tv). Shkrepur në Canon EOS 90D me objektiv Canon EF 400mm f/2.8L IS III USM lens në 1/1300 sek, f/2.8 dhe ISO6400. © Përfaqësuesi i nderit i Canon, Markus Varesvuo

Një balerin ndryshon pozicionet, me krahët të turbulluar përreth.

Modaliteti Shutter Priority (Tv) mund ose ta fiksojë, ose ta turbullojë në mënyrë krijuese lëvizjen e subjektit tuaj. Shkrepur në Canon EOS R6 në 2 sek, f/10 dhe ISO100. © Përfaqësuesja e nderit e Canon, Wanda Martin

Modaliteti i shkrepjes Tv (Time Value) në kamerat Canon DSLR dhe EOS pa pasqyrë përmendet shpesh si modaliteti Shutter Priority. Është optimal për fotografinë e lëvizjes, pasi thjesht mund të zgjidhni shpejtësinë e shkrehësit që dëshironi të përdorni, dhe sistemi i matjes së kamerës e rregullon automatikisht aperturën për ekspozimin e duhur.

Por në kushte të caktuara shumë të ndritshme ose të errëta të ndriçimit, diapazoni i shpejtësive të shkrehësit që keni në dispozicion mund të jetë i kufizuar. Kjo mund të bëjë që kur të shkrepni në ndriçim të ulët të mos keni mundësinë të përdorni shpejtësi të mjaftueshme të shkrehësit për të fiksuar subjektin, ose në ditë me ndriçim të lartë që mos mund ta zgjasni ekspozimin mjaftueshëm për të marrë dhe turbullimin krijues. Mënyra më e lehtë për ta zgjidhur këtë është përdorimi i modalitetit ISO të kamerës së bashku me modalitetin Shutter Priority. Kamera juaj pastaj e cakton automatikisht ndjeshmërinë që të mund të shkrepni në këto shpejtësi të larta ose të ulëta të shkrehësit.

Si ta fiksoni aksioni

Një person në një kajak blu duke ecur mbi dallgë.

Sa më shumë zmadhoni një subjekt, aq më të dukshme bëhen të gjitha dridhjet e kamerës, ndaj do t'ju duhet të përdorni një shpejtësi më të lartë shkrehësi për ta minimizuar turbullimin. Shkrepur në Canon EOS R6 në 1/2700 sek, f/4 dhe ISO100. © Përfaqësuesi i nderit i Canon, Samo Vidic

Një kalë në galop rreth një oborri me një kalorës në shpinë, duke shkelmuar dheun gjatë vrapit.

Përveç shpejtësisë së ndryshueshme të shkrehjes ka dhe teknika të tjera që mund të përdorni për të përçuar lëvizjen. Shikoni për aksionin kryesor të një aktiviteti. Xhirimi i një subjekti është i mirë, por dy subjekte që lëvizin paralelisht mund të mbështesin idenë se po shfaqen lëvizje dhe veprime të shpejta, si këtu me kalin dhe baltën që ngrihet lart nga shkelmimi. Shkrepur në Canon EOS 90D me objektiv Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM lens në 81mm, 1/8000 sek, f/5.6 dhe ISO400.

Një shpejtësi e shkrehësit prej 1/250 sek duhet të jetë e mjaftueshme për të fiksuar njerëzit që ecin, ndërsa 1/500 sek është më mirë nëse subjekti juaj lëviz pak më shpejt. Për objekte më të shpejta si makinat dhe zogjtë në fluturim, preferohen shpejtësitë e shkrehësit prej 1/2000 sek, 1/4000 sek e lart. Është e rëndësishme të eksperimentoni me shpejtësi të ndryshme të shkrehësit derisa të gjeni çfarë ju bën punë - dhe mos harroni të argëtoheni!

Një qen i vogël fiksuar në ajër teksa turret drejt kamerës.

Kur fotografoni kafshët e vogla ose fëmijët, është më e lehtë ta ruani fokusin nëse subjekti juaj është të paktën tri metra nga kamera. Nëse afrohen shumë, është shumë më e vështirë ta fiksoni kuadrin. Shkrepur në Canon EOS 850D me objektiv Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM lens (tani tejkaluar nga Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM) në 200mm, 1/1600 sek, f/3.5 dhe ISO100.

Pesë fëmijë luajnë në një divan me konfeti ylberi që bien rreth tyre.

Këtu lëvizja e rënies së konfetit është fiksuar me një shpejtësi shkrehësi prej 1/200 sek dhe me blicin Speedlite EL-100, duke kapur emocionin e skenës. Shkrepur në Canon EOS 800D (tani tejkaluar nga Canon EOS 850D) me objektiv Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM në 18mm, 1/200 sek, f/4 dhe ISO400.

Fëmijët e vegjël dhe qentë kanë tendencë të lëvizin shpejt dhe shpesh në mënyrë të çrregullt, kështu që një shpejtësi shkrehësi prej 1/1000 sek duhet të jetë e mjaftueshme, e njëjta vlen dhe në shkrepjen e sportistëve.

Modaliteti Kids and Pets që vjen shpesh në kamerat PowerShot përdor kuadro fokusimi të shumëfishtë për të siguruar që vetëfokusimi të kryhet mirë, duke ndjekur subjektet. Për kamerat EOS që nuk kanë modalitet Kids and Pets, kaloni në Servo AF (vetëfokusim i vazhduar).

Modaliteti Sports Scene që vjen me shumicën e kamerave Canon është një pikënisje e mirë për fiksimin e aksionit të shpejtë. Ai ndryshon parametrat e shkrepjes së kamerës për të favorizuar shpejtësitë e larta të shkrehësit, si dhe gjurmimin e subjekteve në lëvizje me anë të Servo AF dhe shkrepjes në seri të pozave të shumta me modalitetin Continuous Drive. Megjithatë, për të krijuar turbullim të lëvizjes në pozat tuaja sportive, më mirë kaloni në modalitetin Tv (Shutter Priority) dhe caktoni shpejtësinë e shkrehësit që kërkoni.

Kamerat Canon EOS R System përfshijnë Eye AF në modalitetin e gjurmimit, duke i mundësuar kamerës të identifikojë dhe fiksojë fokusin te sytë e subjektit, që është një mënyrë e qëndrueshme për ndjekjen e subjektit tuaj kur është në lëvizje.

Si të shkrepni turbullimin e lëvizjes

Një rrugë e frekuentuar dinamike, me njerëz që ecin në të gjitha drejtimet, e turbulluar.

Shpejtësitë e ulëta të shkrehësit sjellin lëvizje të shkrepur si turbull. Shkrepur në Canon EOS M100 (tejkaluar tani nga Canon EOS M200) me objektiv Canon EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM në 18mm, 1/6 sek, f/22 dhe ISO100.

Shpejtësitë e ulëta të shkrehësit dhe ekspozimet e gjata ju mundësojnë krijimin e turbullimit të lëvizjes në foto. Edhe një herë, shpejtësia e subjektit në lëvizje përcakton sa e ulët duhet të jetë shpejtësia e shkrehësit.

Një shpejtësi shkrehësi prej 1/30 sek bën punë për biçikletat, ndërsa shpejtësia e shkrehësit midis 1/60 sek dhe 1/125 sek bën punë për makinat dhe motoçikletat. Nëse doni të turbulloni një ujëvarë, më e mira është një ekspozim relativisht i gjatë prej 3-5 sekondash. Kjo gjithashtu funksionon mirë për "turbullimin" e njerëzve në poza ku janë duke ecur atypari, duke i hequr kështu praktikisht nga fotot arkitekturore të skenave të rrugëve ose të monumenteve të frekuentuara.

Në dritën e ditës, mund të jetë e vështirë të arrihet shpejtësi shkrehësi për kohë të mjaftueshme sa të krijohet turbullimi i lëvizjes, edhe nëse përdorni aperturë të ngushtë. Për ta shmangur këtë mund të vendosni një filtër ND (Neutral Density) përpara objektivit për të ulur sasinë e dritës që bie në sensor, duke ju lejuar të zgjasni ekspozimin. Në disa raste, ekspozimi juaj mund të shkojë përtej 30 sekondave. Me ç'rast zgjidhni modalitetin manual të kamerës dhe përdorni cilësimin Bulb.

Si ta shkrepni lëvizjen në intervale

Kur jeni në kontroll të shpejtësisë, mund të bëheni vërtet krijues me videot. Fotografia e intervaleve shkrep një sërë kuadrosh në intervale të rregullta për të dhënë efektin e përshpejtimit të lëvizjes ose të kohës. Duhet të nxirrni një sekuencë fotosh në intervale të rregullta - mësoni më shumë në udhëzuesin tonë për intervalet.

Kamerat si sistemi Canon EOS 250D dhe EOS R System kanë modalitet të integruar filmimi me interval, për ta bërë edhe më të thjeshtë për shkrepjen e videove të arrira.

Si të krijoni lëvizje duke përdorur turbullimin e zmadhimit

Një pozë e turbulluar gjethesh të kuqe.

Krijimi i turbullimit të lëvizjes është natyrisht sfidë më vete nëse subjekti juaj nuk është duke lëvizur. Megjithatë, mund të krijoni një efekt interesant të turbullimit të lëvizjes duke përdorur ndonjë objektiv zmadhues. Shkrepur në Canon EF 17-40mm f/4L USM në 1/4 sek, f/14 dhe ISO200.

Zgjidhni modalitetin e shkrepjes Tv në cilëndo kamerë DSLR apo pa pasqyrë dhe synoni për një shpejtësi shkrehësi prej rreth 1 deri në 4 sekonda. Zmadhoni dhe vetëfokusojeni me një shtypje të lehtë të butonit të shkrehësit. Në vijim, shtypeni plotësisht butonin e shkrehësit për të filluar ekspozimin, dhe në rreth gjysmë të rrugës filloni të zvogëloni pamjen duke përdorur unazën e zmadhimit të objektivit. Synoni që ta përfundoni ndryshimin e zmadhimit në të njëjtën kohë që mbaron ekspozimi. Përndryshe, mund të filloni me objektivin të zvogëluar dhe zmadhoni gjatë ekspozimit.

Si të shkrepni gjurmë drite

Gjurmë drite pluskojnë mbi një trase treni të rrethuar me pemë në ngricë.

Një ekspozim i gjatë ka bërë të mundur kapjen e gjurmëve të dritës përgjatë një traseje treni. Shkrepur në Canon EOS RP me objektiv Canon RF 24-240mm f/4-6.3 IS USM në 105mm, 32 sek, f/8 dhe ISO100.

Shkrepja e gjurmëve të dritës nga makinat në lëvizje është një mënyrë e mirë për të dhënë një ndjesi të lëvizjes. Në errësirë ka pak gjasa për mbiekspozim, ndaj mund të përdorni ekspozimin Bulb dhe ta lini shkrehësin të hapur për disa minuta nëse është nevoja, për të marrë sa më shumë gjurmë drite në pozë. Vetëm sigurohuni që kamera të jetë e montuar në një stativ apo suport tjetër të fortë dhe pa dridhje.

Një tjetër stil është të përdorni një pistoletë blici për të ndriçuar një automjet në lëvizje, që përveç shkrepjes së gjurmëve të dritës, të ekspozohet mirë edhe makina, motori, treni apo edhe biçikleta. Do t'ju duhet ta konfiguroni pistoletën blic në modalitetin e blicit të perdes së pasme, që blici të shkrepet në fund të ekspozimit dhe jo në fillim. Me blicin e zakonshëm të kamerës, gjurmët e dritës do të zgjaten përpara mjetit në lëvizje dhe jo pas tij.

Si të panoramoni me kamerë

Një çiklist biçikletash terreni të çrregullt ecën shpejt përmes një fushe.

Panoramimi i kamerës për të ndjekur subjektet në lëvizje krijon një sfond të turbulluar, duke e bërë aksionit të duket më dinamik. Shkrepur në Canon EOS 90D me objektiv Canon EF 70-200mm f/4L IS II USM lens në 135mm, 1/30 sek, f/8 dhe ISO100.

Kur punoni me shpejtësi të ulëta shkrehësi për të krijuar turbullim të lëvizjes, dridhja e kamerës është një rrezik gjithnjë e pranishëm, sidomos me objektivat telefoto, duke rezultuar dhe në turbullimin e subjektin kryesor. Fotostabilizimi mund të jetë një ndihmë e madhe. Disa objektiva Canon IS (Image Stabilizer) kanë zbulimin automatik të panoramimit, i cili zbaton korrigjimin vetëm në planin vertikal kur jeni duke panoramuar horizontalisht.

Objektivat e tjerë të Canon kanë fotostabilizues të ndryshueshëm në dy modalitete, ku modaliteti 1 është për shkrepje statike dhe modaliteti 2 për panoramim. Disa objektiva si p.sh. Canon RF 70-200mm F2.8L IS USM dhe EF 70-200mm f/4L IS II USM, kanë dhe një modalitet të ndryshueshëm stabilizimi që e zbaton stabilizimin vetëm gjatë ekspozimeve konkrete. Kjo mund ta bëjë më të lehtë ndjekjen e subjekteve me lëvizje të çrregullt në inkuadrues.

Kamerat Canon EOS R5 dhe R6 vijnë dhe me IBIS (fotostabilizim të integruar). Për rendiment më të lartë, ky mund të funksionojë së bashku me fotostabilizuesit e objektivave me stabilizim optik.

Për më shumë, lexoni udhëzuesin tonë Këshilla panoramimi për pozat e aksionit.

Si të shtoni lëvizje me ekspozime të shumëfishta

Një pozë shumekspozimëshe e një personi në një biçikletë që bën një kthim në ajër mbi një rampë rëre.

Një foto shumekspozimëshe e krijuar me Continuous Shooting, që është një mjet i dobishëm për shkrepjen e aksionit të pandërprerë. Shkrepur në Canon EOS 5D Mark III (tani tejkaluar nga Canon EOS 5D Mark IV) në 1/1600 sek, f/8 dhe ISO400.

Një sërë kamerash të fundit EOS, mes të cilave dhe Canon EOS 5D Mark IV dhe kamerat EOS R System vijnë me funksionin Multiple Exposure. Këtë mund ta përdorni së bashku me modalitetin Continuous Shooting për të kapur faza të shumta të aksionit në një kuadër të vetëm. Do të keni rezultate më të mira nëse ka një dallim të qartë midis subjektit dhe sfondit, për shembull me një subjekt të çelët përkundër një sfondi të errët ose anasjelltas. Për më shumë informacion, shikoni udhëzuesin tonë Shkrepja me ekspozim të shumëfishtë (ofrohet në gjuhë të zgjedhura).

Një tjetër mundësi është të përdorni pistoletë blici. Canon Speedlite EL-100 ka një modalitet të programueshëm blici stroboskopik. Nëse shkrepni një sërë blicesh gjatë një ekspozimi të gjatë mund të kapni një subjekt në lëvizje në pika të ndryshme përgjatë rrugës së tij, përkundër një sfondi të palëvizshëm.

Lëvizja e kamerës për t'u shtuar interesin videove

Një person me mantel të gjatë duke ecur përpara një rrënoje të lashtë.

Filmat mund të duken shumë më dinamike nëse e lëvizni me kamerën gjatë shkrepjes në vend që ta fiksoni në një pikë mbi stativ. Shumë nga modelet Canon DSLR dhe EOS M dhe EOS R pa pasqyra, vijnë me Movie Digital IS. Kjo është një formë fotostabilizimi elektronik e posaçme për filmime, që mund të heqë dridhjen e kamerës dhe t'ju japë rezultatet shumë më të qëndrueshme. Mund të punojë gjithashtu me fotostabilizimin optik në objektiva dhe fotostabilizimin e integruar në kamerat Canon EOS R5 dhe R6.


Shkruar nga Matthew Richards

Produktet e lidhura

Artikuj të ngjashëm

  • PARIMET BAZË TË FOTOGRAFISË

    Këshilla për shpejtësinë e obturatorit

    Përvetësoni shpejtësinë e obturatorit me udhëzuesin tonë praktik për fillestarët dhe realizoni foto më të mira të aksionit.

  • PARIMET BAZË TË FOTOGRAFISË

    Fotografia e panoramimit për fillestarët

    Zbuloni si ta përdorni panoramimin për foto më të mira aksioni me këto këshilla kryesore.

  • FOTOGRAFIA E AKSIONIT

    Objektivat më të mirë për aksion

    Udhëzuesi ynë për objektivat më të mirë për fotografinë e aksionit.

  • FOTOGRAFI SPORTIVE

    Si të kapni poza të shkëlqyera aksioni

    Këshilla për shkrepjen e pozave të mahnitshme të aksionit me kamerën tuaj Canon.