FOTOGRAFI PEIZAZHI

Objektivat optimalë ekonomikë për fotografinë e peizazhit

Nga pamjet e gjera dhe të pamasa deri te detajet piktoreske nga afër, ka një objektiv fiks apo zmadhues me efikasitet kostoje që i përshtatet çdo skenari peizazhi.
Një bankinë druri mbi një liqen të rrethuar nga male. Retë përmbi reflektohen në sipërfaqen e liqenit.

Pamjet e gjera të peizazheve mund të jenë jashtëzakonisht të bukura. Megjithatë, ato shpesh humbasin diçka në përkthimin midis asaj që syri mund të shohë dhe asaj që kapet në kamerë. Ka dy arsye kryesore për këtë. Së pari, shikimi i njeriut ka një kënd horizontal prej rreth 210°. Përkundrazi objektivi standard zmadhues 24-105 mm në një kamerë kuadërplotë mund të shtrihet vetëm në 74°. Së dyti, sytë tuaj ju japin natyrshëm një pamje 3D të çdo peizazhi, ndërsa imazhi fotografik është dydimensional.

Lajmi i mirë është se me zgjedhjen e duhur të objektivit dhe teknikën e duhur fotografike, mund të kompensoni lehtësisht për të dyja këto probleme. Akoma më mirë, Canon ofron një gamë objektivash fiksë dhe zmadhues për buxhet ekonomik me rendiment dhe cilësi të shkëlqyer figure. I hedhim një shikim më nga afër, duke filluar nga mënyra se si kamera juaj ndikon në zgjedhjen e objektivit.

APS-C apo kuadërplotë për fotografimin e peizazhit

Një pamje panoramike e një qyteti në një ditë me diell. Në plan të parë dhe në sfond mund të shihen disa kunja të mëdha.

Kamerat e zgjedhura të EOS R System, si p.sh. Canon EOS R7 dhe EOS R10 kanë një modalitet fotografimi Panoramic, i cili krijon imazhe panoramike të bashkuara njëpasnjëshëm brenda kamerës. Në EOS R7, ky funksion përmirësohet më tej nga funksioni i nivelit automatik, i cili përdor fotostabilizimin e integruar (IBIS) të kamerës për të niveluar automatikisht horizontet. Shkrepur në Canon EOS R10 me objektiv Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM në 45mm, 1/500 sek, f/7,1 dhe ISO100.

Kamera që përdorni për shkrepjen e peizazheve do të ndikojë në zgjedhjet e objektivit, ndaj para së gjithash u hedhim një shikim dallimeve mes kamerave kuadërplota dhe atyre me APS-C për fotografimin e peizazhit. Për çdo numër të caktuar megapikselësh, kamerat kuadërplota kanë 'fotolokacione' më të mëdha që barazohen me pikselët individualë. Me kamerat kuadërplota si Canon EOS RP dhe Canon EOS R6, mund të prisni një gamë më të madhe dinamike për ruajtjen e detajeve në pikat e shndritshme dhe hijet e errëta. Një tjetër bonus është zvogëlimi i zhurmës së imazhit, së bashku me ruajtjen më të madhe të detajeve të imta nëse duhet të rrisni cilësimin ISO në kushte me ndriçim të ulët.

Nga ana e tyre, kamerat APS-C si Canon EOS R10 kanë faktor prerjeje 1.6x, i cili, për çdo gjatësi fokale 'efektive' kundrejt asaj aktuale, jep një rreze më të madhe qartësie. Kjo mund të jetë e dobishme për mbajtjen e zonave të planit të parë dhe të sfondit njësoj të mprehta në imazhet e peizazhit. Një këshillë e mirë për të zgjeruar rrezen e qartësisë me çdo kamerë është fokusimi në një pikë rreth një të tretën e fushës në zonën e peizazhit që mbulohet nga kuadri i imazhit. Programi Canon Photo Companion përfshin një makinë llogaritëse të rrezes së qartësisë dhe distancës hiperfokale që mund t'ju ndihmojë të siguroheni që pjesa më e madhe e kuadrit tuaj të jetë e qartë.

Një gji i bukur i shkrepur në dritë të ulët. Imazhi ndriçohet nga vezullimi i horizontit dhe inkuadrohet nga pemë të siluetuara.

Një objektiv klasik këndgjerë, si p.sh. Canon RF 16mm F2.8 STM i vogël por i fuqishëm, i cili peshon vetëm 165g, është ideal për pamje peizazhi ultra të gjera të qarta dhe të mprehta. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 16mm F2.8 STM në 20 sek, f/11 dhe ISO200.

Hedhur për lart drejt kurorës, trungjet e gjata, të ngushta të pemëve orientojnë syrin drejt gjethnajës së gjelbër sipër.

Objektivat këndgjerë ju lejojnë të kapni të gjithë gjerësinë e një skene të bukur, por jo çdo pozë ka nevojë për fushëpamje të gjerë. Ndonjëherë tek ulesh poshtë për të treguar sesi peizazhi zgjerohet lart mund të përbëjë një këndvështrim interesant të një skene. Shkrepur në Canon EOS RP me objektiv Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS USM në 24mm, 1/40 sek, f/16 dhe ISO800.

Cili lloj objektivi është më i miri për shkrepjen e peizazheve?

Për imazhe klasike të peizazhit që zgjerohet duke përfshirë një pamje të gjerë, qiej të mëdhenj dramatikë dhe reflektime në liqene, do t'ju duhet një objektiv këndgjerë, i cili ju mundëson të përfshini më shumë në kuadër për të krijuar interes dhe dramë.

Megjithatë, objektivat këndgjerë nuk janë zgjidhja e vetme për shkrepjen e peizazheve. Ndonjëherë ia vlen të jeni selektivë dhe ta inkuadroni kompozimin rreth një zone relativisht të vogël. Një zmadhues standard si Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM mund të jetë gjithçka që ju nevojitet në këto situata. Në fundin e shkurtër të gamës fleksibël të zmadhimit, do të jeni ende në gjendje të përfshini një pjesë të madhe të peizazhit.

Mund të jetë e vështirë të zgjidhni midis një objektivi zmadhues apo fiks për shkrepjen e peizazheve. Të dy kanë shumë për të ofruar. Kur shkrepni peizazhe, çdo gjë, që nga muret, gardhet dhe shkurret, deri te skajet e shkëmbinjve, lumenjtë dhe liqenet, mund t'ju presin rrugën dhe terreni i ndërlikuar mund t'ju ndalë në vend. Aftësia për të kompensuar pozicionin e komprometuar të fotografimit me një rrotullim të thjeshtë të një unaze zmadhimi mund të jetë e paçmueshme.

Ashtu si shumica e gjërave, sidoqoftë, "zmadhues apo fiks" nuk është një argument i njëanshëm. Shumë fotografë profesionistë të peizazhit preferojnë shkrepjen me objektivin fiks. Gjatësia fokale fikse mund t'ju ndihmojë vërtet të përqendroheni te kompozimi, duke lëvizur përreth për të marrë pozicionin e përsosur ku elementët e planit të parë, të mesit dhe të sfondit funksionojnë më së miri së bashku. Ndryshimi i pozicionit më shpesh ju jep gjithashtu dobinë e zbulimit të pamjeve të reja dhe të mënyrave të ndryshme për t'i shkrepur.

Një pamje peizazhi e shkrepur nga lart e një gjiri të bukur të rrethuar nga gjethe të gjelbra dhe uji blu në të bruztë.

Me një objektiv kompakt dhe të lehtë si Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM, do të zbuloni se mund të ecni ose të ngjiteni në zona që përndryshe do të ishin të paarritshme, si dhe të zbuloni mundësi edhe më magjike për shkrepje – si p.sh. kjo pamje mbresëlënëse nga plazhi. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM në 24mm, 1/200 sek, f/11 dhe ISO100.

Madhësia dhe pesha janë të rëndësishme kur zgjidhni një objektiv peizazhi. Të gjitha opsionet në këtë udhëzues kanë një dizajn mbresëlënës kompakt dhe peshëlehtë. Mund të niseni për një shkrepje peizazhi për një ditë me një kamerë dhe vetëm një ose dy nga këta objektiva në një çantë të vogël dhe të mos ndiheni të rënduar.

Një tjetër gjë që ndihmon në mbajtjen e peshës është se nuk do t'ju duhet stativ, që shpesh shihet si thelbësor në fotografinë konvencionale të peizazhit. Shumica e objektivave tanë të spikatur përfshijnë IS optik shumë efikas, i cili përforcohet edhe më tej kur punon në lidhje me IBIS në kamerat si Canon EOS R6. Do të zbuloni se mund të shkrepni dorazi edhe në 'orën blu' të muzgut dhe gjithsesi të merrni poza vazhdimisht të mprehta.

Objektivi optimal për fillestarët e fotografisë së peizazhit: Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM

Një imazh peizazhi i një qyteti të vogël të ndërtuar në anën e një kodre. Deti dhe qielli, të dy në blu vibrante, mund të shihen në sfond.

Me një diapazon të bollshëm zmadhimi në një strukturë të vogël, Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM vjen me 5 nivele IS optike dhe një unazë fokusi/kontrolli, së cilës mund t'i caktoni funksione të ndryshme, si p.sh. kompensimi i ekspozimit, kur jeni në modalitet vetëfokusimi. Shkrepur në Canon EOS RP me objektiv Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM në 105mm, 1/320 sek, f/11 dhe ISO100.

Një dyqan i vogël lulesh në një rrugë spanjolle. Jashtë dyqanit, janë ekspozuar buqeta të shumta.

Shkrepja nga ana e gjerë e diapazonit të zmadhimit të Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM ju mundëson të kapni të gjitha detajet në këtë peizazh shumëngjyrësh të qytetit, kur nuk keni mundësi të shkoni edhe më tej mbrapa. Shkrepur në Canon EOS RP me objektiv Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM në 26mm, 1/125 sek, f/6,3 dhe ISO100.

Nga pamjet e arrira deri te detajet e vogla dhe gjithçka tjetër midis, një opsion i gjithanshëm si Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM do t'ju lejojë të shihni të gjithë historinë. Ka potencial këndgjerë në gjatësinë fokale më të shkurtër. Në gjatësitë fokale standarde prej rreth 35-50 mm, do të merrni një perspektivë shumë të natyrshme që jep një ndjesi të mirë për hapësirën, distancën dhe marrëdhëniet midis zonave të planit të parë dhe të sfondit. Nga ana e gjatë e gamës së zmadhuesve, gjatësitë fokale telefoto kanë efektin e kompresimit të perspektivës, duke i bërë zonat e planit të parë dhe të sfondit të shfaqen më afër njëra-tjetrës. Është e kundërta e efektit që merrni me një objektiv këndgjerë dhe mund të krijojë një kthesë interesante dhe alternative në fotografinë krijuese të peizazhit.

Objektivi më i mirë këndgjerë i nivelit fillestar për peizazhe: Canon RF 16mm F2.8 STM

Valët përplasen në vijën bregdetare ndërsa dielli perëndon në sfond. Drita ka krijuar një efekt breroreje rreth diellit, i cili ndodhet midis vijës bregdetare të siluetuar.

Këndi i stërmadh i shikimit i Canon RF 16mm F2.8 STM të lë pa fjalë në çast sapo të vësh syrin tek inkuadruesi i kamerës dhe mund të të ndryshojë me plot kuptimin e fjalës të gjithë këndvështrimin për fotografimin e peizazhit. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 16mm F2.8 STM në 1/400 sek, f/11 dhe ISO200.

Një varkë e vogël, e ndezur nga shkëlqimi i diellit që perëndon në sfond, mbi një masë të qetë uji. Vija bregdetare në plan të parë orienton syrin e shikuesit përreth kornizës ndërsa shtrihet në distancë.

Shtigjet, lumenjtë, linjat e pemëve dhe objektet e tjera që shkojnë nga plani i parë në sfond, si p.sh. vija bregdetare e siluetuar në këtë imazh, mund të ndihmojnë për të orientuar shikuesin nëpër figurë. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 16mm F2.8 STM në 1/200 sek, f/11 dhe ISO200.

Kalimi te modeli ultra i gjerë Canon RF 16mm F2.8 STM ju jep një pamje krejtësisht të re mbi peizazhet, pasi shkrepja me 16 mm rrit këndin e shikimit nga 84° në pak më shumë se 108°, që është një ndryshim masiv në praktikë.

Këndi i gjerë i shikimit bën mrekulli për fotografimin e peizazhit dhe korrigjimi në kamerë jep rezultate pa shtrembërime. Ai gjithashtu ofron një gjatësi të dobishme fokale efektive 25.6 mm kur përdoret me Canon EOS R10 të formatit APS-C.

Objektivat këndgjerë mund të kapin peizazhet e gjera, por gjithashtu e ekzagjerojnë efektin e perspektivës, me çdo gjë, përveç zonave të afërta të planit të parë, që duken se zvogëlohen me shpejtësi në distancë. Për t'u dhënë një pamje 3D imazheve të peizazhit me kënd të gjerë, shpesh funksionon më mirë nëse zgjidhni disa objekte me interes në plan të parë që do të ndihmojnë në orientimin e syrit të shikuesit në kornizë.

Lentet më fleksibël zmadhuese këndgjera për peizazhe: Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM

Një ekspozim i gjatë i luleve dhe gjetheve të zambakëve të ndriçuar të ujit, të shkrepura me IS e objektivit të fikur, në të cilin dritat duken të turbullta.

Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM përfiton nga 5.5 nivelet e IS për shkrepjen dorazi. Ky imazh me dritë të ulët është shkrepur me IS të fikur. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM në 15mm, 1/5 sek, f/8 dhe ISO400.

Një ekspozim i gjatë i luleve dhe i gjetheve të zambakëve të ndriçuar të ujit, të shkrepura me IS e objektivit të ndezur, në të cilin dritat duken të qarta.

Mund ta shihni qartë ndryshimin në qartësinë e figurës kur IS optik është i ndezur. IS e objektivit funksionon në lidhje me IBIS në EOS R6 për të përmirësuar edhe më tej rezultatet. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM në 15mm, 1/5 sek, f/8 dhe ISO400.

Nuk ka më mirë se objektivi këndgjerë, si p.sh. Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM për sa i përket fleksibilitetit në një kamerë kuadërplotë pa pasqyrë. Ndryshe nga shumë zmadhues këndgjerë, ky objektiv është kompakt e peshëlehtë me zgjuarsi, me peshë prej vetëm 390 g dhe ofron një gamë të përsosur gjatësish fokale për fotografimin e peizazhit. Përveçse ju jep një kënd shikimi maksimal jashtëzakonisht të gjerë, ai ka një aftësi makro 0.52x për plane nga afër dhe 5.5 nivele IS që siguron shkrepje të qarta në dorë edhe në dritë të ulët.

Për APS-C DSLR, Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM është një përshtatje e përkryer e ngjashme, dhe nëse jeni rishtar i modeleve pa pasqyrë, mund ta përdorni gjithsesi këtë objektiv në kamera si Canon EOS R10 nëpërmjet një Canon Mount Adapter EF-EOS R.

Objektiva fiksë për fotografi krijuese të peizazhit: Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM dhe Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM

Një fushë me lule të bardha me qendrën e verdhë që rriten në natyrë. Malet dhe një liqen mund të shihen në distancë.

Nga shkrepjet këndgjera deri te planet ekstreme nga afër të detajeve të vogla brenda një peizazhi, Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM inkuadron gjithçka që gjen përpara dhe është jashtëzakonisht fleksibël për një objektiv fiks. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM në 1/125 sek, f/11 dhe ISO100.

Një pamje nga afër me lule të shumta të bardha me qendra të verdha që rriten në natyrë. Lulet në plan të parë janë në fokus ndërsa ato prapa janë të paqarta.

Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM jep zmadhim makro 0.5x në rrezen më të shkurtër të fokusit të vet (14cm), duke riprodhuar sendet e vogla në madhësi sa gjysma e tyre në botën reale në sensorin e figurës, ndërsa 5 nivelet e fotostabilizimit reduktojnë rrezikun e lëkundjes së kamerës. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM në 1/1000 sek, f/4 dhe ISO100.

Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM kombinon një kënd të dobishëm shikimi me një aperturë të shpejtë f/1.8. Kjo mund të ndihmojë në ruajtjen e shpejtësive të larta të shkrehësit edhe në ndriçim të ulët nëse doni të fiksoni lëvizjen e gjetheve dhe elemente të tjera të peizazhit që valëviten nëpër erë.

Apertura e shpejtë kombinohet gjithashtu mirë me distancën minimale të fokusimit të objektivit për të dhënë një rreze të ngushtë qartësie. Kjo mund të jetë fantastike për të shkrepur objekte të vogla me interes brenda një skene peizazhi dhe për t'i izoluar në një sfond të turbullt, duke ruajtur ende të gjitha ngjyrat e bukura të natyrës brenda skenës së përgjithshme.

Për një kënd shikimi më të moderuar me të njëjtat avantazhe, mos shikoni më larg se Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM. Duke ofruar një perspektivë krejtësisht natyrale në shkrepjen e peizazhit, është veçanërisht efikas për planet ekstreme nga afër kur shkrepni dorazi, pasi mund të përfitoni nga faktori i zmadhimit makros 0.5x i objektivit. Apertura e shpejtë f/1.8 ju jep gjithashtu një rreze të ngushtë qartësie për plane nga afër, në mënyrë që të mund ta turbulloni me efikasitet sfondin.

Bukuria spektakolare dhe drama e një peizazhi të mrekullueshëm ka shumë për t'i ofruar çdo fotografi. Me kamerën dhe objektivin e duhur Canon, do të jeni në gjendje ta shkrepni atë në të gjithë shkëlqimin e vet.

Shkruar nga Matthew Richards

Produktet e lidhura

  • Lentë me kënd të gjërë

    Canon RF 16mm F2.8 STM

    Një objektiv kompakt dhe ekonomik, ultra i gjerë, kuadërplotë, 16mm për serinë EOS R, krijuar për videoblogerë dhe krijues përmbajtjesh.
  • Objektiv fiks këndgjerë

    Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM

    Një objektiv kompakt, peshëlehtë, fiks, 24mm që është ideal për fotografinë e peizazheve, videoblogime dhe hapësira të brendshme – plus pamje fantastike makro.
  • Objektiv zmadhimi ultrakëndgjerë

    Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM

    Një zmadhues RF 15-30mm kompakt dhe peshëlehtë, ideal për udhëtime që përfshijnë peizazhe urbane, peizazhe natyrore, arkitekturë dhe videoblogim në ecje e sipër.
  • Objektivat RF

    RF 24-105mm F4-7.1 IS STM

    Objektivi ideal i përditshëm për amatorët e kuadërplotave pa pasqyrë. Me përdorimin praktik, "RF 24-105mm F4-7.1 IS STM" është peshëlehtë, kompakt dhe gati për t'jua ngjitur fotografinë një shkallë më tej.
  • Kamerat pa pasqyra

    EOS R6

    Çfarëdo që shkrepni, sido që ta shkrepni, "EOS R6" ju mundëson të jeni krijues në mënyra që nuk i mendonit kurrë të mundshme.
  • Kamerat pa pasqyra

    EOS R10

    Kryeni hapat tuaja të radhës në fotografi dhe video me një kamerë pa pasqyra EOS R System të krijuar rreth një sensori madhësie APS-C.
  • Artikuj të ngjashëm

  • Një fotografe mbi gurë në ujë të cekët duke fotografuar një liqen të rrethuar nga male.

    FOTOGRAFI PEIZAZHI

    Sfida e objektivave të peizazhit

    Fotografja profesioniste, Verity Milligan, tregon përvojën e saj të shkrepjes së peizazheve krijuese me dy objektiva peshëlehtë.

  • Një pamje peizazhi e një peme në anë të një kodre, përpara një qielli vjollcë.

    FOTOGRAFI PEIZAZHI

    Këshilla kryesore për peizazhet

    Zbuloni teknikat e fotografimit për t'ju ndihmuar t'i shpini fotot tuaja të peizazhit në nivel tjetër.

  • Një fotograf peizazhi shikon përmes inkuadruesit të një Canon EOS RP për të nxjerrë një pamje të fushave që shpalosen.

    FOTOGRAFI PEIZAZHI

    Si për të shkrepni peizazhe me kamerën në duar

    Mësoni si të shkrepni peizazhe të arrira pa stativ.

  • Një imazh para dhe pas i një peizazhi kënetor, i paredaktuar në të majtë dhe në bardhezi në të djathtë.

    BAZAT E RETUSHIMIT

    Si të redaktoni imazhet e peizazhit për shtyp

    Teknikat e redaktimit që do t'jua kthejnë fotografitë piktoreske në vepra arti.