FOTOGRAFI PEIZAZHI

Si të shkrepni peizazhe pa stativ

Zbuloni si të shkrepni peizazhe të detajuara, madje edhe të turbulloni ujin ose retë kur shkrepni me kamerën në duar.
Një fotograf peizazhi shikon përmes inkuadruesit të një Canon EOS RP për të nxjerrë një pamje të fushave që shpalosen.

Stativët mund të jenë shumë të dobishëm për fotografinë e peizazhit pasi jua mbajnë kamerën të fiksuar, që të mos ju duhet të shqetësoheni për shpejtësi të ulëta të shkrehësit që nxjerrin foto me dridhje, veçanërisht kur shkrepni foto në ndriçim të ulët. Por këto mund të jenë të rënda dhe të vështira për tu mbajtur, veçanërisht nëse do të bëni ndonjë shëtitje të gjatë. Me aparatet fotografike modern, cilësimet e duhura dhe pak zgjuarsi mund ta lini stativin në shtëpi herën tjetër kur të dilni për të kapur një skenë të bukur, dhe të merrni me vete një qeskë kafeje ose ndonjë ushqim të lehtë.

1. Mbajeni fiks dhe përdorni trupin tuaj

Një fotograf peizazhi shikon përmes inkuadruesit të një Canon EOS RP, duke u stabilizuar mbi gjurin e vet, për të nxjerrë një foto të fushave që shpalosen.

Sa më stabël të jetë kamera, aq më pak mundësi ka për të pësuar dridhje - Nëse jeni duke përdorur shkrehës të ngadaltë, mbani dhe frymën gjatë shkrepjes.

Një fotograf peizazhi mban një Canon EOS RP larg trupit, duke bërë që rripi i qafës të tendoset.

Mbajtja e rripit të qafës të tendosur është një mënyrë e mirë për ta mbajtur aparatin të fiksuar.

Mënyra se si e mbani kamerën mund të bëjë diferencën mes nxjerrjes së një fotografie të qartë dhe një poze të deformuar nga dridhja e kamerës. Për ta mbajtur kamerën pa lëvizur, mbështeteni pjesën e poshtme të objektivit në pëllëmbën e ngritur të dorës së majtë dhe mbajeni bërrylin të futur në anën tuaj. Kjo krijon një djep të fortë për të mbështetur kamerën.

Mund dhe ta përdorni trupin në mënyra të tjera për të penguar turbullimin e lëvizjes. Provoni të uleni dhe të përdorni gjurin për të mbështetur krahun. Përndryshe, përdorni rripin e qafës - hapni Live View dhe mbajeni kamerën larg trupit deri sa rripi të jetë i tendosur, duke pasur kujdes që të mos shtrëngoni qafën.

2. Aktivizoni stabilizimin

Një fotograf peizazhi mban një kamerë mbi kokë për të shkrepur një pemë të pozicionuar përkundër reve kalimtare.

Përdorimi i stabilizimit të objektivit në Canon RF 35mm F1.8 Macro IS STM ju mundëson nxjerrjen e fotove me dorë me shpejtësi shkrehësi prej 0,8 sekondash.

Stabilizimi i objektivit mund të ndihmojë në zvogëlimin e dridhjes së kamerës duke zbutur lëvizjen natyrale të duarve tuaja, duke e bërë më të lehtë shkrepjen me dorë në shpejtësi më të ulët të shkrehësit. Rëndom rregulli me mbajtjen e dorës është që duhet të bëhet vetëm me shpejtësi të barabartë me gjatësinë fokale ose më të lartë, për shembull kur përdorni objektiv 50 mm nuk duhet të bini nën 1/50 e sekondës. Por përdorimi i stabilizimit të objektivit bën që shpesh të mund të shkoni shumë më ngadalë se kaq. Gama e objektivave RF të Canon, duke përfshirë objektivat praktikë për fillestarët, si Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM dhe RF 35mm F1.8 Macro IS STM, përdor stabilizim të përparuar që komunikon me trupin pa pasqyrë dhe mbërthyesja më e madhe RF mundëson lëvizje më të madhe të sensorit.

3. Gjeni një pozitë

Një Canon EOS RP pozicionuar mbi një hu gardhi.

Vendosja e një kohëmatësi dy sekondash kur përdorni hunjtë e gardhit si pozicion fiks i jep kamerës çastin e nevojshëm për t'u fiksuar para se të hapet shkrehësi.

Kur jeni jashtë, është e lehtë të gjesh platforma dhe pozita natyrale që ofrojnë një bazë solide për kamerën, duke ju lejuar ta ngadalësoni edhe më tej shpejtësinë e shkrehësit. Kur e poziciononi kamerën për ekspozim të gjatë, bëni kujdes se kërcimi i pasqyrës te modelet DSLR (shkaktuar nga kthimi i pasqyrës për të zbuluar sensorin) mund të rezultojë në dridhje të kamerës. Caktoni bllokimin e pasqyrës në menynë e kamerës ose, nëse kamera nuk e ka këtë veçori, hapni Live View. Sigurisht, ky nuk është problem për trupat pa pasqyrë, si EOS RP. Shtypja e butonit të shkrehësit mund të shkaktojë gjithashtu dridhje, kështu që vendosni një kohëmatës dy sekondash, përdorni një lëshim të largët të shkrehësit ose aktivizoni kamerën në distancë duke përdorur aplikacionin Canon Camera Connect.

4. Lëvizni dhe eksperimentoni

Një fotograf peizazhi përkulet për të shkrepur bimët në diellin e orëve të para të mëngjesit.

Lirimi i kamerës nga stativi mund t'ju këndellë krijimtarinë duke zbuluar kënde të reja dhe kompozime unike.

Një plan i afërt i një bime delikate me siluetë përkundër një dielli të ulët.

Kur shkrepni me kamerën në duar, atë që humbisni në stabilizim e kompensoni në adaptim. Shkrepur në Canon EOS RP me objektiv Canon RF 35mm F1.8 Macro IS STM në 1/100 sek, f/16 dhe ISO100.

Gjithmonë do të ketë vend për stativët në fotografinë e peizazhit, por ndonjëherë mungesa e tij mund t'ju dalë për mirë në fotografi. Detyra e stativit është të kufizojë lëvizjen, por kur aparatin e keni në duar, keni dhe lirinë të provoni pozicione të ndryshme, të shkrepni nga kënde të ndryshme dhe të eksperimentoni me krijimtarinë tuaj. Nëse qëndroni në një vend, edhe nëse gjeni interes në planin e parë dhe inkuadroni me rregullin e të tretave, imazheve tuaja mund t'u mungojë dinamizmi.

5. Përdorni Auto ISO

Një fotograf përkulet për një shkrepje me kënd të ulët të një pjese druri pluskues në vijën e bregut.

Fotografi ka përfituar nga liria e lëvizjes që i lejon shkrepja me dorë për ta shkrepur këtë pjesë të drurit nga një kënd tjetër.

Një copë duri pluskues në një bregdet të shkretuar. Lëvizja e valëve është mjegulluar nga ekspozimi i gjatë.

Ky ekspozim manual prej dy sekondash, që ka mjegulluar lehtësisht lëvizjen e valëve, ishte i mundur falë stabilizimit të figurës në trupin e Canon EOS R6 që funksionon së bashku me fotostabilizimin e objektivit Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM. Kjo pozë në të vërtetë mund të ketë qenë më e vështirë për t'u arritur me stativ, pasi uji që përplaset rreth këmbëve të këtij mund të sillte lëvizje. Shkrepur në 35mm, 2 sek, f/7.1 dhe ISO125.

Pak vite më parë do të ishte e paimagjinueshme ta rrisnit ISO në 1600, por duke qenë se sensorët modernë tani performojnë shumë më mirë në ndriçim të ulët, është e mundur të nxirren imazhe jashtëzakonisht të pastra, madje edhe në këto nivele. Për një cilësim të thjeshtë ekspozimi bazë, zgjidhni Manual Mode, Auto ISO dhe një shpejtësi shkrehësi baras me gjatësinë fokale ose më të lartë. Kamera do të përshtatë ISO me skenën tuaj, ndaj do të keni konfidencë kur të bëni zgjedhje krijuese me shpejtësinë dhe aperturën e diafragmës.

Kamerat më të përparuara me pasqyra nga Canon, si EOS R6, kanë stabilizim të përparuar të figurës në trup (IBIS) që funksionon në mënyrë të pavarur ose krahas fotostabilizuesit optik në objektiv për të arritur deri në 8 ndalesa të fotostabilizuesit, duke ju mundësuar të bëni ekspozime sekondare pa stativ.

Shkruar nga James Paterson

Produktet e lidhura

Artikuj të ngjashëm

  • PARIMET BAZË TË FOTOGRAFISË / AMBIENTET E JASHTME

    Këshilla për shkrepje në kushte ekstreme të motit

    Që nga mbrojtja e pajisjeve deri te kujdesi për veten, ja këshillat dhe marifetet tona kryesore për përvetësimin e fotografisë në kushte ekstreme të motit.

  • FOTOGRAFI PEIZAZHI

    Sfida e objektivave të peizazhit

    Fotografja profesioniste, Verity Milligan, tregon përvojën e saj të shkrepjes së peizazheve krijuese me dy objektiva peshëlehtë.

  • BAZAT E RETUSHIMIT

    Si të redaktoni imazhet e peizazhit për shtyp

    Teknikat e redaktimit që do t'jua kthejnë fotografitë piktoreske në vepra arti.

  • FOTOGRAFIA E AVENTURËS

    Këshilla për fotografinë e aventurës

    Pesë këshilla për shkrepjen e aventurave tuaja në natyrë me EOS M6 Mark II.