PARIMET BAZË TË FOTOGRAFISË

Gëzimi i natyrës: 5 teknika për fotografinë e ujit

Nga ujëvarat e turbulluara deri te pikat që bien, zbuloni këto pesë këshilla kryesore se si të fotografoni ujin.
Një ujëvarë e vogël që rrjedh mbi shkëmbinj dhe në një lumë që rrjedh përmes një pylli të harlisur të gjelbër.

Nëse jeni duke kërkuar një pushim relaksues nga jeta e përditshme, uji ndoshta nuk është larg - nga një ditë familjare nga plazhi në një shëtitje në një vend me një lumë gjarpërues, shumë njerëz gëzojnë efektet qetësuese të ujit në natyrë. Pra, qoftë nëse është një valë që përplaset, një mjegull e turbullt e stërkalave të ujëvarës, apo reflektimet në ujin e një liqeni të qetë, me gjasë uji do të jetë pjesë e fotove tuaja këtë verë. Por si t'i shkrepni fotografitë tërheqëse të një subjekti të tillë të larmishëm dhe përplot me lëvizje? Ka shumë zgjedhje krijuese për të bërë në mënyrë që të përmirësoni pozat tuaja të verës.

Këto pesë teknika të fotografisë së ujit do të ndihmojnë t'i shpini imazhet tuaja në tjetër nivel, qoftë nëse jeni duke eksploruar në motin e verës, ose duke gjetur subjekte më afër shtëpisë gjatë muajve të ftohtë.

1. Si të shkrepni reflektimet në ujë

Një burrë që mban kamerën e tij mbi kokë për të fotografuar një pikë vrojtimi në një plazh.

Eksperimentoni me lartësinë e kamerës kur inkuadroni pasqyrimet: një kënd i lartë mund të tregojë më qartë, ndërsa një kënd i ulët mund të të çojë më afër sipërfaqes për një pamje më dinamike.

Një peizazh plazhit i shkrepur me një pikë shikimi të pasqyruar në ujin e rërës.

Ndoshta aspekti më fotozhenik i ujit është cilësia e tij pasqyruese. Shkrepur në Canon EOS R6 me objektiv Canon RF 24-105mm f4-7.1 IS STM në 31mm, 1 sek, f/16 dhe ISO100.

Një masë e madhe uji të qetë është ideale për shkrepjen e reflektimeve të qarta, që janë një mënyrë e mirë për t'i shtuar interes një peizazhi që përndryshe do të ishte i zakonshëm. Kërkoni për ujin kur jeni në natyrë - rrjedhat e ujit do t'ju japin efekte më abstrakte reflektimi, ndërsa sipërfaqet e qeta të një pellgu mund të japin një reflektim më të qetë e të ngjashëm me të pasqyrës. Nëse jeni duke kërkuar diçka të tillë, gjeni një vend me strehë ose prisni që të qetësohet flladi përpara se të nxirrni pozat tuaja.

Vendosja e aparatit tuaj në modalitetin Aperture Priority (Av) ju mundëson zgjedhjen e aperturës ndërsa kamera rregullon automatikisht shpejtësinë e shkrehësit për ekspozimin e saktë. Për t'u siguruar që edhe sfondi edhe detajet e pasqyruara në distancë mbeten të qarta, zgjidhni një aperturë të ngushtë dhe përdorni Depth of Field (DOF) dhe llogaritësin e distancës Hyperfocal në programin Photo Companion. Fokusimi në distancë hiperfokale ju ndihmon të nxirrni me qartësi më shumë pjesë të kuadrit duke gjetur pikën më të afërt në të cilën mund të përqendroheni duke e mbajtur sfondin në nivel të pranueshëm qartësie.

Si një alternativë ndaj aperturës së ngushtë mund të provoni të përdorni një aperturë shumë të gjerë për të turbulluar ose planin e parë ose reflektimin për një efekt abstrakt.

2. Si të fotografoni ujëvarat

Një ujëvarë që rrjedh dhe e mbiekspozuar, që shfaq turbullim të lëvizjes.

Do t'ju duhet një ekspozim i gjatë për ta kapur ujin në rënie si një turbullim mahnitëse të lëvizjes. Shkrepur në Canon EOS 850D me objektiv Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM në 64mm, 15 sek, f/20 dhe ISO100.

Një fotograf qëndron para një lumi me ujëvarë, me aparatin mbi stativ.

Filtrat Neutral Density (ND) janë të shkëlqyera për bllokimin e dritës, por gjithashtu mund të ndërlikojnë shikimin përmes inkuadruesit. Për ta luftuar këtë, përdorni Live View për të kompozuar e fokusuar, pastaj vendosni një kronometër dysekondësh për të ndihmuar në parandalimin e dridhjes së kamerës.

Herën tjetër do të jeni duke ecur në natyrë dhe vëreni një ujëvarë shkumuese që po thërret për t'u shkrepur nëpër foto, sigurohuni ta shfrytëzoni më së miri duke shtuar një filtër Neutral Density (ND) në konfigurimin tuaj të kamerës. Filtrat ND parandalojnë hyrjen e dritës në kamerë në sasitë e matura (ndalesa), që ju jep më shumë kontroll kur zgjidhni shpejtësinë e shkrehësit. Një filtër 6-nivelësh ND është ideal për ujëvarat - dhe ndoshta filtri më i mirë për turbullimin e ujit. Para se të filloni të shkrepjen, studioni rrjedhën e ujëvarës dhe vini re ku krijohet shkuma në rrëzë, pasi kjo është zona që do të formojë vija të bukura turbullimi.

Për një konfigurim të thjeshtë, vendoseni kamerën në modalitetin Manual (M) me një aperturë të vogël të mjaftueshme për të siguruar thellësinë qartësie prej ISO100, pastaj rregulloni shpejtësinë e shkrehësit derisa matja të duket e drejtë. Në vijim vendosni filtrin ND dhe rregulloni përkatësisht shpejtësinë e shkrehësit. Çdo ndalesë e dritës e bllokuar nga filtri ND ju lejon të dyfishoni kohën e ekspozimit. Metoda e numërimit të klikimeve mund të jetë e dobishme për rillogaritje, pasi është ose dy ose tre klikime në graduesin e shpejtësisë për ndalesë (në varësi të rritjeve të caktuara në menynë e kamerës suaj).

3. Si të zbusni detin

Një burrë ulet pranë një kamere dhe stativi në një plazh mbuluar me gurë.

Çiftimi i kamerës me aplikacionin Canon Connect Connect ju mundëson të filloni dhe të ndaloni ekspozimet minutëshe të modalitetit Bulb (b) me telefonin tuaj, që do të thotë që mund të aktivizoni shkrehësin për sa kohë të dëshironi.

Një shkrepje me ekspozim të gjatë e detit të turbulluar përkundër shkëmbinjve të një bregu në perëndim të diellit.

Kur ekspozimet zgjasin deri në një minutë mund të shkrepni një turbullim të mrekullueshëm qumështor në det dhe një lëvizje të butë të reve. Shkrepur në Canon EOS 850D me objektiv Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM në 24mm, 2.5 sek, f/16 dhe ISO100.

Një shëtitje gjarpëruese në plazh është një nga kënaqësitë më të mëdha të verës dhe do të donit t'i shkrepni për albumin tuaj. Por, ndërsa oqeani mund të jetë një nga pamjet më spektakolare natyrore, sipërfaqja e copëtuar e ujit ndonjëherë mund të duket e çrregullt kur të fiksohet në një foto. Duke përdorur një ekspozim shumë të gjatë për të turbulluar lëvizjen e detit, mund të transformoni ujin shkumues në një sipërfaqe të lëmuar dhe pa detaje. Nëse shkrepni gjatë ditës, do t'ju duhet një filtër i fortë ND që bllokon rreth 10-16 nivele të dritës. Në muzg, mund të keni nevojë për ND të dobët ose s'keni fare nevojë për të - provoni në mëngjes herët për ta verifikuar, dhe shijoni qetësinë e plazhit pothuajse për veten tuaj teksa kompozoni pozën.

4. Si të fotografoni valët që përplasen

Një fotograf që ulet në shkëmbinj pranë valëve që lëshojnë stërkala me kamerën dhe stativin e tij.

Mund të jetë e vështirë të gjykoni kohën e duhur për shkrepjen e valëve, ndaj caktojeni modalitetin e shkrepjes së kamerës në vijimësi të shpejtësisë së lartë dhe shkrepni një sërë pozash të shpejta teksa përplaset uji.

Valët e vogla përplasen pas gurëve në bregun e një plazhi.

Asgjë nuk e tregon fuqinë madhështore të ujit ashtu si një valë që përplaset - eksperimentoni me shpejtësi të ndryshme shkrehësi për të ndryshuar imazhin tuaj përfundimtar. Shkrepur në Canon EOS 850D me një objektiv Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM në 27mm, 1/20 sec, f/25 dhe ISO100.

Nëse doni të fiksoni lëvizjen dramatike të detit, do t'ju duhet një shpejtësi e lartë e mbylljes së shkrehësit prej rreth 1/500 sek. Përndryshe, një shpejtësi më e ngadaltë e shkrehësit mund të ndihmojë për të përcjellë ndjesinë e lëvizjes duke transformuar stërkalat dhe pika në vija shpërthyese turbullimi. Provoni ta vendosni aparatin në modalitetin Shutter Priority (Tv) dhe ta ulni shpejtësinë e shkrehësit në rreth 1/20 sek me ISO100. Në këtë shpejtësi shkrehjeje është më mirë të përdorni një stativ, por mund të xhironi dhe dorazi nëse mund ta mbani pa lëvizur.

Nëse keni objektiv me IS ose një EOS R5 ose R6 me IS në trup dhe jeni duke përdorur një objektiv me kënd të gjerë, duke ndjekur rregullën 'reciprokale', një ekspozim i dytë 1/20 mund të shkrepet dorazi me një objektiv 20mm.

5. Si të fiksoni pikat e ujit

Një burrë mban kamerën e tij mbi një gotë uji të vendosur përkundër një flete blu, teksa nxjerr një foto të një pike që lëshon stërkala nga lart.

Pozicionimi i blicit prapa një flete me acetat blu krijon reflektime shumëngjyrëshe në ujë.

Një pikë uji lëshon stërkala dhe krijon valëzim.

Një makroobjektiv si RF 35mm F1.8 Macro IS STM, që James ka përdorur për të shkrepur këtë foto, ju mundëson të shkrepni plane të afërta të pikave të ujit në detaje të imëta. Fokusoni manualisht paraprakisht në vendin ku do të bjerë pika. Shkrepur në Canon EOS RP me objektiv RF 35mm F1.8 Macro IS STM në 2 sek, f/16 dhe ISO100.

Për fat të keq, moti nuk është gjithmonë në anën tonë. Nëse është kështu, ju gjithmonë mund të praktikoni fotografinë tuaj të ujit më afër shtëpisë, dhe pikat e ujit mund të duken të pabesueshme kur të shikohen afër. Për të kapur veprimin e një pike uji në rënie, do t'ju duhet të përdorni një blic të jashtëm, si p.sh. Canon Speedlite EL-100, dhe të shkrepni në një vend të errët. Në këtë mënyrë, do të mund të përdorni kohëzgjatjen e blicit (gjatësinë e shpërthimit të dritës) për të ngrirë lëvizjen kur pika godet sipërfaqen e ujit më poshtë.

Praktikoni teknikën duke vendosur një enë për hedhjen e ujit ose një shiringë mbi një gotë uji dhe duke pozicionuar një blic për të ndezur pikën nga prapa. Vendoseni kamerën në modalitetin Manual (M) në f/8, ISO100 dhe me një shpejtësi shkrehësi prej rreth dy sekondash. Filloni ekspozimin, hidhni ujin, pastaj ose shkrepeni blicin manualisht kur pika të godasë sipërfaqen, ose përdorni një aktivizues në distancë për të ndezur automatikisht blicin. Është një sfidë për aftësitë tuaja të kamerës dhe teknikën e ndriçimit, por rezultatet mund të jenë spektakolare.

Shkruar nga James Paterson

Produktet e lidhura

Artikujt e lidhur