Profesionistët operacionalë nuk kanë nevojë të binden rreth nevojës për transformim digjital. Ata tashmë po i udhëzojnë bizneset e tyre përmes këtij transformimi. Është një realitet i përditshëm, jo abstrakt. Madje edhe ekipet më të përgatitura operacionale mund ta konstatojnë se rrugëtimi i tyre digjital nuk po përparon siç e kishin parashikuar nga fillimi.
Drejtuesit operacionalë kanë investuar shuma të konsiderueshme në platformat e planifikimit të burimeve të ndërmarrjes (ERP), në automatizimin e ciklit të punës dhe në mjetet e bazuara në renë kompjuterike, por shumë prej tyre ende vënë re pamjaftueshmëri, rreziqe në pajtueshmëri dhe procese të ndërprera që ngadalësojnë biznesin e tyre.
Kjo për arsye se ditët e sotme, sfida me të cilën përballen ekipet operacionale nuk është më digjitalizimi i cikleve të punës, por integrimi i tyre në një biznes më të gjerë për të përmirësuar efikasitetin, forcuar pajtueshmërinë dhe për të rritur shkathtësinë e biznesit.
Është e qartë se teknologjia nuk mund ta garantojë e vetme efikasitetin. Shumë cikle pune mbeten të paktën pjesërisht manuale, ku të dhënat ngecin në silose, pranimet mbeten prapa dhe ku gjurmimi i pajtueshmërisë kërkon mbikëqyrje njerëzore. Jo më kot, 69% e drejtuesve operacionalë dhe të zinxhirit të furnizimit thonë se investimet e tyre në teknologji nuk kanë çuar në rezultatet që ata prisnin1, sipas studimeve nga PWC-ja.
Duke u fokusuar në tre sfida të proceseve manuale, të cilat shpesh anashkalohen – sistemet e shkëputura dhe mungesa e dukshmërisë mbi pajtueshmërinë – drejtuesit operacionalë mund të zhbllokojnë pengesat dhe të kuptojnë potencialin e plotë të investimeve të tyre digjitale.