Roli i një punonjësi të BNj-së ka pësuar një evolucion të shpejtë vetëm gjatë pesë viteve të fundit. Falë ndryshimeve të mëdha sociale, ekonomike dhe teknologjike, pothuajse gjithçka rreth vendit të punës ka ndryshuar. Dhe drejtuesit e BNj-së janë në qendër të këtij ndryshimi. Ata kanë kontribuar në nisjen e epokës së punës hibride dhe të largët, janë bërë ekspertë në menaxhimin e të dhënave personale dhe kanë udhëhequr një ndryshim të rëndësishëm drejt praktikave më etike, të drejta dhe përfaqësuese në vendin e punës.
Por me gjithë këtë progres, pse metodat e punës së BNj-së nuk kanë ecur me të njëjtin ritëm? Me pak fjalë, pse ka ende kaq shumë punonjës të BNj-së që fotokopjojnë kontrata dhe regjistrojnë manualisht të dhëna në fletëllogaritëse, sikur të ishte viti 2005?
Edhe pse ndryshimet e gjera në politikat e punësimit dhe metodat e punës në shumë biznese vendosin BNj-në në qendër të vëmendjes dhe përshpejtojnë evolucionin e saj nga një funksion taktik në një prioritet strategjik, shumë departamente të BNj-së përballen ende me procese manuale, procese të ngadalta pune dhe sisteme të fragmentuara.
Pavarësisht përparimeve në teknologjinë e vendit të punës, 48% e profesionistëve të BNj-së e vlerësojnë menaxhimin e tyre të informacionit si mesatar ose të dobët1. Shumë persona ende mbështeten në procese të bazuara në dokumente fizike, seri emailesh dhe fletëllogaritëse për të gjurmuar të dhënat e punonjësve, pajtueshmërinë dhe vlerësimet e performancës. Kjo mungesë efikasiteti sjell humbje kohe, rrit rrezikun dhe kufizon aftësinë e BNj-së për të ofruar vlerë strategjike.
Në mënyrë që ekipet e BNj-së të shtojnë vlerën më të madhe në bizneset moderne, duhet një ndryshim nga shpenzimi i kohës për të realizuar detyra në mënyrë reaktive, drejt parashikimit të nevojave të biznesit. Për të arritur këtë, ekipet e BNj-së kanë nevojë për mjetet që t’i kryejnë detyrat administrative në mënyrë më efikase dhe me më pak mbikëqyrje, duke u mundësuar atyre të nxisin ndryshimin në organizatat e tyre.