Canon Information Management Solutions
Bëjeni realitet të ardhmen tuaj dixhitale me Canon Information Management Solutions. Ne ofrojmë teknologjitë dhe shërbimet që ju nevojiten për të menaxhuar dokumentet tuaja dixhitale dhe për të automatizuar proceset e biznesit, duke ju ndihmuar të përshpejtoni rritjen, të rrisni efikasitetin dhe të zvogëloni rreziqet.
Zbuloni Canon Information Management Solutions (Zgjidhjet për menaxhimin e informacionit nga Canon)
Fusha jonë e ekspertizës
Zbuloni se si e kombinojmë ekspertizën tonë në menaxhimin e informacionit me teknologjitë që janë lider në treg për t’ju ndihmuar të tejkaloni sfidat e biznesit tuaj.
Zgjidhjet tona
Mësoni më shumë rreth zgjidhjeve që ne ofrojmë për të automatizuar biznesin tuaj, qoftë nëse duke përpunuar faturat, duke thjeshtuar menaxhimin e kontratave apo duke ndërvepruar me klientët tuaj.
Qasja jonë
Mësoni më shumë rreth Canon Information Management Solutions, qasjes sonë konsultative dhe shërbimeve tona me vlerë të shtuar.
Qendra e përmbajtjes për menaxhimin e informacionit
Zbuloni njohuritë e ekspertëve mbi të ardhmen e menaxhimit të informacionit dhe mënyrën si të përparoni në industri për të shfrytëzuar, mbrojtur dhe maksimizuar vlerën e informacionit të biznesit.
E ardhmja e automatizimit të biznesit: shfrytëzimi i përpunimit inteligjent të dokumenteve
Shërbimi i analizimit të industrisë, Infosource, shpjegon arsyen pse teknologjitë e përpunimit inteligjent të dokumenteve janë investimi më i mirë për bizneset ambicioze që synojnë të thjeshtojnë dhe të automatizojnë proceset e tyre të punës, të sigurojnë të dhënat e tyre, të kursejnë para dhe të rrisin suksesin.
Shkarkoni taniShikoni: Njohuri mbi menaxhimin e informacionit nga Canon dhe partnerët e tij
Eksploroni një koleksion videosh dhe burimesh të tjera nga Canon dhe partnerë të tjerë ekspertë të menaxhimit të informacionit për t’ju ndihmuar me përshpejtimin e transformimit tuaj dixhital dhe me zhbllokimin e menaxhimit të përmbajtjes në nivel ndërmarrjeje.
Shikoni taniNga perspektiva te blerësi: menaxhimi i plotë i rrugëtimit të klientit
Mësoni se si zbatimi i menaxhimit të përvojës totale është çelësi për të arritur më shumë kontroll mbi rrugëtimin e klientit dhe për të rritur shitjet.
Lexoni raportinPërditësimet e fundit
Kapni ritmin me njohuritë dhe burimet tona më të fundit mbi menaxhimin e informacionit.
Përse informacioni është jetik për çdo organizatë dhe si mund të përdoret ai
Zbuloni se çfarë u nevojitet vendimmarrësve të TI-së për ta shndërruar informacionin e tyre në një burim praktik të vlefshëm.
Raporti: Menaxhimi i informacionit në vijën e parë
Kemi pyetur me mijëra vendimmarrës të Ti-së se si po evoluojnë proceset e tyre të biznesit dhe çfarë pengesash hasin gjatë përdorimit të teknologjisë së re. Zbuloni se si janë shprehur ata.
Indeksi i maturimit të automatizimit
Kemi pyetur drejtuesit e TI-së në mbarë Evropën se si po e përdorin teknologjinë dixhitale dhe automatizimin për të menaxhuar më mirë informacionin. Zbuloni se nivelin e organizatës suaj.
Katër këshillat tona kryesore për një zbatim pa pengesa të teknologjisë së menaxhimit të informacionit
Mësoni se si të shfrytëzoni në maksimum investimin tuaj të ri në teknologjinë e menaxhimit të informacionit.
Manovrimi i pasigurisë: Si mund t’i përballojnë vendimmarrësit e TI-së sfidat që mund të lindin lidhur me sigurinë e informacionit dhe pajtueshmërinë?
Eksploroni se si përparimet e reja në automatizim mund ta thjeshtojnë rritjen e pajtueshmërisë për vendimmarrësit e TI-së.
Hendeku i automatizimit
Pothuajse gjysma e ITDM-së (vendimmarrësit e TI-së) shpenzojnë një pjesë të konsiderueshme të kohës së tyre duke automatizuar. Pse nuk mund ta tejkalojnë ata këtë hendek të automatizimit?
Merrni këshilla nga ekspertët se si Information Management Solutions mund të thjeshtojë proceset tuaja dhe të përmirësojë pajtueshmërinë.
Sfidat e një bote me përparësi dixhitale
Teknologjitë dixhitale novatore po i bëjnë organizatat më fleksibël dhe po rrisin produktivitetin. Si pasojë, tendencat e mëposhtme po nxisin nevojën për menaxhim më inteligjent dhe më efektiv të informacionit.
Klientët dixhitalë
Klientët presin akses të menjëhershëm në informacion dhe shërbime, duke nxitur zakonet e konsumit dixhital dhe duke krijuar kërkesë për më shumë ndërveprime dinamike.
Punonjësit dixhitalë
Punonjësit kërkojnë punëdhënës që i inkurajojnë të punojnë nga kudo dhe të përdorin mjete të reja e të fuqishme bashkëpunimi. Bizneset që nuk janë fleksibël do të shkaktojnë irritim te punonjësit të lindur në epokën dixhitale.
Pajtueshmëria dixhitale
Rritja e dixhitalizimit dhe përdorimit të të dhënave ka sjellë legjislacion të ri, si GDPR-ja. Organizatat duhet të përmirësojnë pajtueshmërinë dhe të përcaktojnë procese dixhitale të sigurta.