see magic in the making

Duke kapur momentin me Gali Tibbon

Gali Tibbon
Gali Tibbon

Fotogazetare


Fotogazetarja, fotografja e dokumentareve dhe Eksploruesja e Canon Gali Tibbon ka udhëtuar në të gjithë botën duke dokumentuar njerëzit dhe kulturat e tij. Udhëtimi i saj më i fundit e çoi në qytetin spa të vogël të Vrnjačka Banja në Serbi. Ne e takuam për të mësuar më shumë rreth filozofisë fotografike personale të saj - momentet magjike që mund të shikosh të pasqyruara në imazhet ndjellëse për filozofinë fotografike personale të saj - EOS M5 magjike shkoi...

Duke ndjekur magjiken

Duke folur me Gali Tibbon për fotografinë, 'magjike' është një fjalë që e dëgjon ta përdorë shpesh. Ndjesia e frikës thuajse mistike në mrekullitë e fotografisë është diçka që ka qenë bashkë me të që kur ishte 14 vjeç dhe u shfaq në një fotografi që i ndryshoi jetën në një Libër Vjetor Reviste të vitit 1956 që gjeti në raftin e librave të gjyshit të saj.

"Pashë këtë fotografi mahnitëse bardhë e zi në lëvizje - ishte e pabesueshme. Deri atëherë nuk e dija se fotografia mund të bënte më shumë se sa vetëm momenti i familjes Kodak ose peizazhet e udhëtimeve. Ishte e gjallë! Uau! Kjo më frymëzoi të ble kamerën time të parë, ishte një kamerë Canon AE1 me film, e dorës së dytë ose madje e dorës së 4rt dhe u regjistrova për një kurs fotografish në Israel Jerusalem Museum ku mësova të përpunoj dhe printoj filmat. Madje shpenzova të gjitha paratë e xhepit në film dhe lëndët kimike për një laborator të vogël në shtëpi - dhe nuk lodhesha asnjëherë duke parë fotografitë e mia bardhë e zi ndërsa zhvilloheshin në mënyrë magjike në tabaka."

"Kamera më çon në vende magjike ashtu si një busull që shkon ku ka qejf - dhe unë ndjek!"

Ndjekja e magjikes e ka çuar Galin në shumë udhëtime fotografish rreth botës duke dokumentuar njerëz, kultura dhe besime të ndryshme. Por siç shpjegon ajo, fotografia e dokumentareve ka të bëjë më shumë sesa vetëm "fotografi të bukura".

"Në çdo tregim dokumentar është e vështirë ta transformosh realitetin në dy imazhe dy-dimensionale. Ka të bëjë me dritën, aromën dhe tingujt, me emocionin në sytë e njerëzve. Duhet t'i kombinoj të gjithë këta elementë së bashku në një fotografi të bukur. Kur ndodh është si diçka magjike, por është gjithashtu punë e vështirë dhe sfidë mendore. Shpesh është pengesa e gjuhëve, por mund t'i ndjej emocionet dhe energjinë e njerëzve dhe është mahnitëse se si mund të komunikojmë me buzëqeshjet, gjestet dhe anglishten e çalë."

"Duhet ta transferoj këtë energji në imazhet - kështu dikush që nuk ka qenë me mua mund ta provojë këtë eksperiencë."

Në moment

Duke parë fotografitë e Galit të bëra në Serbi, mund të shikosh se ajo ka një aftësi magjike për ta kapur këtë energji të vështirë - edhe me një kamerë të panjohur. Pjesërisht fotografi rruge, pjesërisht fotografi portreti dhe pjesërisht fotografi arti, tregimi i saj na tregon momente intime që nuk përsëriten kurrë në jetët e banorëve të qytetit. Sipas filozofisë fotografike të Galit, magjikja qëndron në momentet aty-këtu, por siç shpjegon ajo, nuk është lundrim i thjeshtë me varkë.

"Të jesh fotograf do të thotë të ndodhesh aty dhe njerëzit duhet të ndajnë jetën e tyre me ty për disa minuta, orë ose ditë. Duhet të kapësh momentin këtu dhe tani në një botë që ndryshon - të regjistrosh momentet që zhduken para se të humbasin. Por më parë duhet të kapërcesh momentin Kodak. Është ai instinkti i parë i njerëzve që të pozojnë kur shikojnë kamerën, qëndrojnë drejt, fryjnë gjoksin dhe buzëqeshin para kamerës. Është diçka që e kanë mësuar që në fëmijëri kur pozat në film nuk duheshin shpërdoruar, dhe është gjëja e fundit që dua; por gjithmonë e bëj fotografinë sepse është diçka që heq tensionin. Dhe duhet ta kapërcesh atë momentin Kodak para se të fillosh t'i bësh fotografitë."

"Njerëzit mendojnë gjithashtu se e dinë çfarë po fotografojnë por nuk e dinë çfarë ka në mendjen ose në syrin e fotografit mbrapa kamerës; nuk e dinë çfarë detaji ose momenti po pres."

"Fatmirësisht, sa më shumë qëndroj me një komunitet, aq më të relaksuar bëhen dhe mund të filloj të bëj fotografitë që dua. Këto që kam takuar në Vrnjačka Banja ishte kaq i ngrohtë dhe miqësor, dhe shumë bashkëpunues për t'u fotografuar - edhe delet! - kështu mund të kapja diçka origjinale."

"Bëra fotografinë e bariut - një ish-futbollist që tani kalon kohën në fusha duke lexuar gazetat dhe duke folur me delet - menjëherë pas shiut. Drita ishte fantastike por delet më largoheshin prandaj bariu u tha të ndalonin dhe ato ndaluan, kështu mund ta bëja fotografinë Ishte sikur ai të kishte një telekomandë!"

Mund t'ju pëlqejë po ashtu
GALI_TIBBON

"Dhe poshtë buzë lumit ishte një komunitet interesant më së shumti me burra të cilët ishin komplet të lirë, njerëz që ishin vetvetja me një qëndrim vërtet "jeto dhe lëre të jetojë". Mu duk mahnitëse. Të zhveshur vetëm me pantallonat e shkurtra dhe duke treguar trupat e tyre, në çfarëdo forme që e kishin - ata luanin domino, notonin dhe bënin banjo dielli nga mesdita deri në mbrëmje. Dhe kishin shumë ndjesi humori - burra të fortë me tatuazhe të bërë vetë që talleshin me njëri-tjetrin.

"Madhësia modeste e kamerës EOS M5 ishte e shkëlqyer për këto poza sepse nuk kisha pse të dukesha si GI Joe me shumë gjëra. Nuk tërhoqa tepër vëmendje te vetja si fotografe dhe ishte shumë më pak intimiduese për subjektet e mia. Kështu mund të dilja dhe të kënaqesha duke qenë një person me një kamerë, duke luajtur me dritën dhe duke krijuar art ndërsa ata bënin natyrshëm gjërat e tyre."

GALI_TIBBON

Për Galin, janë ato momente kreativiteti që ndodh magjikja...

"Kur të gjithë elementët mblidhen së bashku, kompozicioni, karakteristikat e njerëzve, një rreze drite që godet fytyrën në moment dhe unë që kam lenten e duhur dhe qëndroj në vendin e duhur, mund të kap 1/60ën e sekondës me një klikim të vetëm. Kur mblidhen këto gjëra së bashku, kjo është magjikja.

"Mund ta ndjesh kur shkrep - është intuitive dhe emocionale. Dallon diçka dhe kërcen rrotull saj, si një bletë rrotull lules - duke u përpjekur të kapësh thelbin e vërtetë."

"Provon poza të ndryshme - duke kërkuar atë perfekte - mund ta bësh me aparat dixhital dhe të shikosh nëse je në rrugën e duhur (ndryshe nga filmi!). Por nuk e kuptoj derisa e shikoj në ekranin e madh të kompjuterit nëse e kam bërë mirë! Megjithatë në fund gjithçka ka të bëjë me procesin - i cili të vjen nga brenda. Megjithëse është bukur që të ekspozohesh në galeri dhe muze dhe që njerëzit të kërkojnë punën tënde, procesi kreativ në momentin këtu dhe tani është magjik - dhe kjo është më e rëndësishme se rezultati në fund.

Kamera - dashuri me shikim të parë?

Reagimi i parë i Galit në përdorimin e një kamere pa pasqyrë në fotografitë e saj në Vrancka Banja ishte dyshim, por ndryshoi kur mori EOS M5 në duar dhe filloi ta përdorë.

"Kur e pashë në fillim dukej bukur - sikur dikush e kishte zvogëluar EOS 5D Mark III që kisha! Më pëlqeu ndërtimi dhe dukej diçka e fortë - qëndronte natyrshëm në dorë me të gjitha butonat dhe rrotëzat në vendin e duhur. Sigurisht nuk është diçka që e kisha imagjinuar në një kamerë pa pasqyrë të cilat zakonisht kanë trup të sheshtë pa kapëse ose pamor.

"Dhe nuk ishte e vështirë për ta përdorur. Mund ta konfiguroja kamerën me të njëjtat funksione si 5D Mark III - kështu isha shpejt në zonën time të rehatisë. Ia dilja mbanë ta përdorja në mënyrë intuitive pa pasur nevojë të ndërprisja procesin tim kreativ, e lumtur që kamera bënte çfarë doja.

GALI_TIBBON

Cilësia është fantastike me ngjyra të pasura dhe tone lëkure të këndshme. Është vetëm një kamerë e vogël por mund të bëjë tabela billbordesh nga skedat jpeg dhe mund të shkrepësh në RAW. Shkrepja e vazhdueshme është gjithashtu fantastike, i bën vërtet 7 fps që thotë!

"Më pëlqeu veçanërisht rrotëza ekstra për kompensimin e ekspozimit, është vendosur në vend ideal dhe kështu mund të luaj ndërsa shkrep me ekspozim të ulët ose të lartë pa pasur nevojë të humbas përqendrimin apo të largoj sytë nga kuadroja. Sidomos EVF është fantastik sepse kur shkrep vertikalisht, të gjitha të dhënat shkëmbehen bashkë me ty - kështu nuk ka nevojë të bëj shikimin shtrembër për të gjetur ekspozimin e duhur anash!

Përveç kësaj, asaj i pëlqeu kuadrimi fleksibël dhe mundësitë e fokusimit të disponueshme duke përdorur EVF dhe ekranin me prekje që mund t'i ndryshohet këndi: "Asnjëherë nuk e kisha menduar se do të përdorja ekranin për të shkrepur por ekrani me prekje që anohet në EOS M5 më jep më shumë më tepër opsione për të shkrepur nga kënde të ndryshme - është shumë i shpejtë dhe shumë praktik për të naviguar në menu. Dhe sistemi i fokusimit automatik të ekranit me prekje është komplet brilant! "Mund të kuadroj dhe pastaj të përdor gishtin e madh akoma duke parë përmes EVF për ta tërhequr zonën e fokusimit aty ku dua, pa pasur nevojë të rikompozoj figurën ose të izoloj fokusin në një vend dhe pastaj të lëviz kuadron."

Gali ishte veçanërisht e impresionuar me madhësinë kompakte të kamerës: "EOS M5 mund të jetë e vogël por është një monstër! Është kaq rifreskuese të kesh diçka kompakte pa sakrifikuar cilësinë. Praktikisht bën çdo gjë që bën EOS 5D Mark III që kam dhe mund të përdor të njëjtat lente, por është shumë e vogël.

"Përfshirja e Bluetooth është gjithashtu lëvizje e mençur - Kamera mund të qëndrojë e lidhur me smartfonin tim dhe nuk ka nevojë për kabllo ose për kompjuter në terren. Mund të dal jashtë vetëm me telefonin dhe kamerën dhe të jem si bandë me një njeri.

"Për portretet, EVF dhe ekrani janë fantastikë pasi mund të kontrolloj fokusin me gishtin e madh ndërkohë që akoma flas me subjektin."

"Në ditët e sotme asnjë fotogazetar nuk do që të kapet pa kamerë dhe të humbasë një ngjarje lajmi të bujshëm - por në fakt EOS M5 është më e vogël se blici im, kështu mund ta marr me vete në kinema ose kur jam me pushime dhe përsëri të bëj fotografitë e punës. Është kamera EOS portative që kam pritur!"

"EOS M5 është kaq e vogël por bën gjëra të mëdha!"