Borealis-hero1

Një zgjidhje globale për një biznes global

Me zyra në 17 vende, Borealis varet nga furnitorit IT botërorë të tij për reagim të shpejtë kur vjen fjala për çështjet e mbështetjes. Pasja e një operator global të printimi me një person të kontaktit qendrore që menaxhon shërbimin në të gjitha shtetet është pjesë kritike e kësaj kërkese.

Pasi studioi me kujdes tregun, Borealis iu drejtua Canon-it. 1,615 pajisje në 17 shtete u ndërruan me 1,000 pajisje në një periudhë prej vetëm tetë muajsh. Jo vetëm që ndryshimi ishte i lehtë për të gjithë përdoruesit, por zgjidhja që erdhi si rezultat ka rritur sigurinë e dokumenteve dhe gjithashtu po i kursen Boralis para kur vjen fjala për mirëmbajtjen dhe mbështetjen falë një nivel të lartë të standardizim.

Borealis-image1

“Në përgjithësi ka tre gjëra rreth këtij projekti të cilat janë të dallueshme për mua”, - thotë Jacky Cillen. “Së pari, Canon punon vërtet si një lojtar global. Së dyti, përfshirja e të gjithë projektit – për sa i përket kohës, buxhetit dhe nivelit të standardizimit të arritur ka qenë shumë i lehtë. Së fundi, por më e rëndësishme për mua, me Canon mbështetja e vazhdueshme pas përfundimit të projektit është po aq e mirë sa ç'ishte gjatë implementimit të tij. Po na jepet mbështetja më e mirë e mundshme në botë, e cila është pikërisht ajo që po kërkonim te një partner teknologjie.

"Synimi ynë ishte të realizon një transformim të lehtë në një mjedis printimi të standardizuar, i cili është gjithashtu plotësisht i lidhur në rrjet. Motivi shtytës për këtë ishte të ofronim më shumë mbështetje të centralizuar për të gjithë përdoruesit tanë, si edhe të realizonim kursime për sa i përket mirëmbajtjes dhe mbështetjes."

Jacky Cillen, drejtuesi i ekipit të Information Technology & Systems (IT&S)