Canon ndihmon Staples të rritë të ardhurat me metodë të fokusuar te klientët

Staples është kompania më e madhe e furnizimit të zyrave me më shumë se 2,000 dyqane pakice në 27 vende në të gjithë botën.

Por pavarësisht suksesit global të kësaj marke, Organizata e Rrjetit të Pakicës të Staples në Holandë u përball me të ardhura të pakta dhe ulje të hapave, duhej të shikonte drejt një përpjekjeje më të përqendruar te klienti me qëllim që të vazhdonte të fitonte në një treg konkurrues. Kërkohej një eksperiencë më e integruar klienti për të krijuar më shumë kohezion midis ofertave në dyqan dhe atyre online. Gjithashtu kishte nevojë për më shumë kanale direkte marketingu për personalizim dhe për të tërhequr klientët.

Staples përfshiu Shërbimet e Biznesit të Canon për të kryer një program të vlerësimit të klientit. Duke përdorur njohuritë mbi klientin, Canon atëherë filloi zhvillimin dhe zgjerimin e vizionit të përgjithshëm.

Staples-image1.jpg

"Kishim nevojë për një metodë këshillimi për të kuptuar mekanizmat nxitës të klientëve tanë. Ajo që na duhej ishte një zgjidhje dhe një strategji, por këto nuk dukej se ekzistonin deri sa u përfshinë Shërbimet e biznesit të Canon."

Richard Houppermans, Menaxher i Shërbimeve të Biznesit