DM-hero1.jpg

MSP optimizon të gjithë zinxhirin e furnizimit me printimin dixhital me bojëra dhe garanton konkurrueshmërinë për të ardhmen

Kompania MSP u shërbente klientëve të saj të marketingut të drejtpërdrejtë sipas një procesi në tre hapa. Të gjitha dokumentet postare printoheshin paraprakisht me pajisjet e tyre ofset. Këto, më pas, shtypeshin me printerë me laser për personalizim dhe individualizim të tyre. Më pas, futeshin në zarfe gati për t'u postuar. Kjo përfshinte një vëllim vjetor printimi prej afro 100 milionë postime të dërguara, të prodhuara në një operacion me tre faza. Markus Stricker, drejtori i menaxhimit, shpjegon se: “Po përballeshim me një sfidë të madhe për të qenë konkurrues në treg. Ne e vumë re presionin nga produktet dixhitale me letër të prerë të vëllimeve të vogla si dhe nga ofertat e printimeve dixhitale me bojë me ngjyra që ishin të disponueshme në treg. Përveç kësaj, megjithëse procesi ynë tradicional i prodhimit ishte optimizuar në maksimum, përsëri e kishim të vështirë të ishim konkurrues. E dinim se duhet të bënim ndryshime për të siguruar rritje në të ardhmen."

DM-image1.jpg

"Objektivi ynë kryesor në MSP është plotësimi sa më i mirë i mundshëm i kërkesave të klientëve. Ne jemi të gatshëm të japim gjithçka për të bërë të lumtur klientët tanë. Ne besojmë se transformimi drejt printimit dixhital me bojë bën të mundur që të ofrojmë novacionet që priten nga tregjet sot dhe në të ardhmen. Canon ka qenë i pranishëm këtu që nga fillimi dhe ka qenë një partner i shkëlqyer në vendimmarrje për strategjinë tonë për të ardhmen dhe për zbatimin e zgjidhjeve të duhura. Me Canon si partner, ne besojmë se jemi të përgatitur mirë për të ardhmen."

Markus Stricker