Me zyra në 17 vende, Borealis varet nga furnitorit IT botërorë të tij për reagim të shpejtë kur vjen fjala për çështjet e mbështetjes. Pasja e një operator global të printimi me një person të kontaktit qendrore që menaxhon shërbimin në të gjitha shtetet është pjesë kritike e kësaj kërkese.
Pasi studioi me kujdes tregun, Borealis iu drejtua Canon-it. 1,615 pajisje në 17 shtete u ndërruan me 1,000 pajisje në një periudhë prej vetëm tetë muajsh. Jo vetëm që ndryshimi ishte i lehtë për të gjithë përdoruesit, por zgjidhja që erdhi si rezultat ka rritur sigurinë e dokumenteve dhe gjithashtu po i kursen Boralis para kur vjen fjala për mirëmbajtjen dhe mbështetjen falë një nivel të lartë të standardizim.
“Në përgjithësi ka tre gjëra rreth këtij projekti të cilat janë të dallueshme për mua”, - thotë Jacky Cillen. “Së pari, Canon punon vërtet si një lojtar global. Së dyti, përfshirja e të gjithë projektit – për sa i përket kohës, buxhetit dhe nivelit të standardizimit të arritur ka qenë shumë i lehtë. Së fundi, por më e rëndësishme për mua, me Canon mbështetja e vazhdueshme pas përfundimit të projektit është po aq e mirë sa ç'ishte gjatë implementimit të tij. Po na jepet mbështetja më e mirë e mundshme në botë, e cila është pikërisht ajo që po kërkonim te një partner teknologjie.
"Synimi ynë ishte të realizon një transformim të lehtë në një mjedis printimi të standardizuar, i cili është gjithashtu plotësisht i lidhur në rrjet. Motivi shtytës për këtë ishte të ofronim më shumë mbështetje të centralizuar për të gjithë përdoruesit tanë, si edhe të realizonim kursime për sa i përket mirëmbajtjes dhe mbështetjes."
Jacky Cillen, drejtuesi i ekipit të Information Technology & Systems (IT&S)
Klikoni lidhjet më poshtë për të lexuar më shumë mbi produktet dhe shërbimet që po përdorin.